הצעת המכר של נאוגיימס: בעלי המניות ימכרו בכ-124 מיליון דולר

תמחור הצעת המכר מתבצע במחיר מניה של 36 דולר, הנחה של כ-3% על מחיר המניה בנאסד"ק • בעלת המניות הגדולה בנאוגיימס, חברת Caesars, מוכרת כמחצית מההחזקה שלה במניות נאוגיימס בתמורה לכ-110 מיליון דולר

הבורסה בניו יורק - וול סטריט / צילום: תמר מצפי
הבורסה בניו יורק - וול סטריט / צילום: תמר מצפי

מחיר המניה של נאוגיימס בהצעת המכר של בעלי המניות שלה נקבע על 36 דולר, ובעלי המניות ימכרו מניות בשווי של כ-124 מיליון דולר. החברה, שמספקת פתרונות טכנולוגיים לחברות לוטו ממשלתיות, נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 948 מיליון דולר, הודיעה לפני מספר ימים על כוונת בעלי מניות בה למכור חלקים מההחזקות שלהם, ובתגובה מנייתה נחלשה ב-16%. תמחור הצעת המכר מתבצע בהנחה של כ-3% על מחיר המניה בנאסד"ק.

במסגרת המכירה, בעלת המניות הגדולה בנאוגיימס, חברת Caesars, מוכרת כמחצית מההחזקה שלה במניות נאוגיימס בתמורה לכ-110 מיליון דולר. היקף המכירה עשוי לגדול בהמשך משום שלחתמים ניתנה אופציה לרכוש מניות נוספות במחיר ההנפקה תוך 30 יום. במקרה של מימוש האופציה, סיזרס תמכור מניות בתמורה לעוד 18.7 מיליון דולר.

סיזרס הפכה לבעלת המניות הגדולה בחברה לאחר שרכשה לפני מספר חודשים את חברת ההימורים הבריטית וויליאם היל, שהחזיקה במניות נאוגיימס.

אנשי העסקים אלי עזור ופיני זהבי, שלפני המכירה החזיקו כל אחד ב-12.5% ממניות נאוגיימס, מוכרים חלק קטן מההחזקות שלהם. עזור (המחזיק בעסקי מדיה ואנרגיה) מוכר מניות בשווי 3.6 מיליון דולר, וזהבי (סוכן שחקני כדורגל) מוכר מניות בכ-7 מיליון דולר. לאחר המכירה יישארו בידי עזור מניות בשווי 115 מיליון דולר, וזהבי יישאר עם החזקה בשווי כ-111 מיליון דולר. המנכ"ל מוטי מלול לא מכר מניות, ונשאר עם החזקה של 1.1% ממניות החברה בשווי נוכחי של 10.5 מיליון דולר.

נאוגיימס נוסדה כשפוצלה מחברת אספייר גלובל, שהיא ספקית פתרונות iGaming - מערכות ושירותים עבור מפעילי אתרי הימורי ספורט באינטרנט, ניהול לקוחות ותשלומים. אספייר גלובל, שגם במניותיה מחזיקים כיום זהבי ועזור, נסחרת בבורסה השבדית לפי שווי שוק של כ-404 מיליון דולר (כ-3.47 מיליארד קרונות שבדיות).

החתמים בהנפקה היו ג'יי.פי מורגן, דויטשה בנק, בנק אוף אמריקה, Macquarie, טרואיסט ו-Stifel.