בורסות עולם | סיקור שוטף

נעילה מעורבת בוול סטריט; מניית מודרנה עלתה בכ-1%

המסחר באירופה ננעל בעליות • ירידות נרשמו באסיה • מניית מודרנה עולה לאחר שפרסמה נתונים טובים על החיסון השלישי • אתמול, ערב יום הכיפורים, ננעל המסחר בארה"ב בעליות

שלט רחוב וול סטריט, והכניסה לבורסת NYSE בניו יורק / צילום: עוזי בלומר
שלט רחוב וול סטריט, והכניסה לבורסת NYSE בניו יורק / צילום: עוזי בלומר

 סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים  

 

23:05

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה מעורבת. הדאו ירד ב-0.18%, ה-S&P 500 רשם גם הוא ירידות קלות של 0.16%, הנאסד"ק נסגר בעלייה קלה של 0.13%. מניית מודרנה עלתה בכמעט 1%. מחיר הנפט עומד על 72.61 דולר לחבית.

21:56

התמתנו הירידות בבורסות וול סטריט. הדאו יורד ב-0.06%, ה-S&P 500 רושם גם הוא ירידות קלות של 0.08%, הנאסד"ק שומר על יציבות. מניית מודרנה עולה בכ-1% בשעה זו. הנפט רושם גם הוא ירידה קלה ומחיר חבית עומד על 72.51 דולר.

19:50

המסחר בבורסות וול סטריט מתנהל בירידות: מדד הדאו ג'ונס בטריטוריה שלילית למרות שפורסם נתון מכירות הקמעונאיות לחודש אוגוסט שהיו טובות מהמצופה ועלו ב-0.7% בהשוואה לחודש הקודם, אולם מנגד נתוני התעסוקה לא מראים התאוששות, כאשר התחזיות עמדו על 320 אלף תביעות חדשות, ובפועל המספר עמד על 332 אלף תביעות חדשות.

מדד הדאו יורד בשעה זו בכ-0.4%. מדד הS&P 500 יורד ב-0.5%. מדד הנאסד"ק יורד ב-0.4%. מניית מודרנה עולה ב-1.3% לאחר שפרסמה נתונים טובים על החיסון השלישי.

נשיא מודרנה סטיבן הוג אמר כי וריאנט הדלתא כה מדבק ומתפשט במהירות כה רבה, שהוא חשף חולשות של החיסונים מוקדם מהצפוי. הווריאנט שינה את התחזית שצפתה את סיום המגפה.

מודרנה פרסמה השבוע ניתוח ממחקר שלה, שהראה כי שכיחות מקרי ההדבקה המתרחשים אצל אנשים שחוסנו גם בחיסון השלישי, הייתה פחותה מאלו שלא התחסנו בחיסון השלישי.

אתמול, ערב יום הכיפורים, ננעל המסחר בארה"ב בעליות.

מוקדם יותר ננעל המסחר בבורסות אירופה בעליות, בורסות אסיה נסגרו בירידות.