צים משיקה פלטפורמה לשילוח דיגיטלי שתשרת גם יבואנים ויצואנים בארץ

בשלב הראשון התפעול יתבסס בעיקר על צי האניות של החברה, אך בצים הסבירו כי בכוונתם להפנות את המשתמשים גם לחברות ספנות נוספות • השירות יתמקד בעסקים קטנים ובינוניים בארה"ב ובקנדה, המייבאים מסין, מוייטנאם ומישראל

Patrick Gailer :צילום
Patrick Gailer :צילום

חברת צים מקימה פלטפורמה דגיטלית לשילוח ונכנסת לקרב מול סוכני המכס: החברה נכנסת לתחום השילוח הבינלאומי הדיגיטלי, ולשם כך הקימה חברת בה בשם Ship4wd שאותה תנהל כרמית חושן-גליק. השירות שתציע החברה מבקש להיות מתכלל, כך שהוא יכסה את כל ההיבטים של תהליך השילוח הבינלאומי המורכב.

הפלטפורמה, כך טוענים בחברה בשליטת עידן עופר, תציע לכל לקוח את הפיתרון האופטימלי מבחינת מחיר ומהירות, תוך התבססות על הובלה ימית או אווירית ליעד הסופי, כולל הובלה יבשתית במשאית או רכבת, וכן שירותים לוגיסטיים נלווים, באמצעות ספקים שונים.

Ship4wd / צילום: Ship4wd
 Ship4wd / צילום: Ship4wd

השירות יהיה פעיל החל מ-18 באוקטובר והוא יתמקד בעסקים קטנים ובינוניים (SMB) בארה"ב ובקנדה - השווקים הגדולים והעיקריים - אך גם מישראל וזאת תוך יבוא מסין, מוייטנאם ומישראל.

אלי גליקמן, נשיא ומנכ"ל צים, מסר כי "הביקוש הגלובלי לשירותים דיגיטליים באמצעות מכשירים ניידים, טלפונים וטבלטים, צומח בעיקר בקרב עסקים קטנים ובינוניים, ו- Ship4wd מהווה פתרון אולטימטיבי. אנו ממנפים את המומחיות שלנו ומשיקים חברת שילוח דיגיטלית עצמאית, בהתאם לאסטרטגיה שלנו לפיתוח מנועי צמיחה בתחומים קרובים לעסקי הליבה שלנו".

כרמית חושן-גליק, מנכלית Ship4wd / צילום: Ship4wd
 כרמית חושן-גליק, מנכלית Ship4wd / צילום: Ship4wd

כרמית חושן-גליק, מנכ"לית החברה החדשה, מסרה: "אנו מאמינים שהגיע הזמן ששילוח בינלאומי יהפוך לתהליך פשוט, קל ואמין עבור חברות קטנות ובינוניות. אנו מחויבים לאמינות ותמיכה מלאה של מיטב אנשי מקצוע בתעשייה, ונציע פתרון נדרש וחיוני מאוד עבור עסקים קטנים ויזמים הנשענים בפעילותם השוטפת על משלוחים קטנים יחסית".