מאיה שרן מצטרפת למשרד D-SAY כמנהלת קריאטיב ראשית ושותפה

שרן, עד לאחרונה סמנכ"לית הקריאטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA, צפויה להיכנס לתפקידה החדש בתחילת נובמבר

מאיה שרן / צילום: עופר חג'יוב
מאיה שרן / צילום: עופר חג'יוב

מאיה שרן, עד לאחרונה סמנכ"לית הקריאטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA, מצטרפת למשרד D-SAY כמנהלת קריאטיב ראשית ושותפה. שרן צפויה להיכנס לתפקיד בתחילת נובמבר.

כפי שנחשף בגלובס, שרן הודיעה לפני מספר שבועות ליגאל ברקת, מנכ"ל יהושע TBWA, על כוונתה לפרוש. שרן עבדה ביהושע כשבע וחצי שנים, ולפני שש שנים מונתה לסמנכ"לית קריאטיב לצד עידו קריב. בין העבודות הבולטות שלה - קמפיינים למכבי, בנק דיסקונט, קניוני עופר, רכבת ישראל, פרימור ועוד.

את דרכה בענף החלה שרן במשרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, אליו הצטרפה כבר באמצע קורס הקופירייטרים שעשתה בבית ספר acc של תרצה גרנות. משם עברה לגלר-נסיס, ובהמשך מונתה למנהלת קריאטיב בפובליסיס. בין העבודות שעליהן היא חתומה בתקופה זו - קמפיינים לבמבה אסם, נסטלה, 012, נטוויז'ן, קלאב מד, סמסונג ועוד. בנוסף, שרן שפטה בתחרויות הפרסום גולדן דראם ואריות הפרסום בקאן.

D-SAY החלה את דרכה כסוכנות אינטראקטיב אך לפני מספר שנים מוזגה פעילותה עם חברת-האחות - משרד הפרסום דרורי-שלומי-ארועטי-ברמן, כחלק מניסיון שיקום של משרד הפרסום לאחר מיזוג אחר לו מוצלח. כחלק מהמהלך הפכה D-SAY לחוד החנית של המשרד בגלגולו החדש, המייסדים יורם דרורי וטובית שלומי זזו אחורה, ומושכות הניהול של כלל הפעילות הממוזגת ניתנו בידי מי שניהל עד אז רק את D-SAY, אייל הובר-לוי. שושבין המהלך היה עדו הר-טוב, יו"ר קבוצת גיתם, שגם מחזיקה כמות משמעותית של מניות במשרד.

הובר-לוי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "מאיה שרן היא מהכוחות העולים בעולם הפרסום הישראלי. אני בטוח שהיא תעצים את הצמיחה של החברה, לצד עובדי D-SAY המסורים והמקצוענים".