d-say

משרד אינטראקטיב ופרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
מרפאות אמריקן לייזר. בעיגול: צח הררי, מנכ''ל CARE ואמריקן לייזר / צילום: תמר מצפי, רונן אקרמן ז''ל

אחרי המשבר והמכירה ל-CARE: תקציב הפרסום של אמריקן לייזר חוזר ל-D-SAY

גובה התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל; צח הררי, מנכ"ל קר ואמריקן לייזר: "ננהל את שני המותגים בתחרות בריאה והוגנת" • עיריית תל אביב תקיים במהלך נובמבר את "חודש לא צריכ.ה", ובדצמבר ייפתח סניף של מיזם "קפה עוטף" באפלייד מטיריאלס • אירועים ומינויים

גלית חתן 29/10/2024
ג'רי סיינפלד עם יובל הרן בבית הוריו שנשרף בבארי / צילום: נעם לניר

רק 850 אלף תיירים נכנסו לישראל מאז פרוץ המלחמה

מתחילת המלחמה נכנסו לישראל באמצעות ויזת תייר רק כ-853 אלף בני אדם • ביל קלינטון והיזם זיו אבירם העניקו פרס לסוזן ראסט, כתבת ה"לוס אנג'לס טיימס", על מצוינות בסיקור משבר האקלים • המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט חנך את ספריית הנשיא השישי חיים הרצוג ז"ל ורעייתו אורה הרצוג ז"ל • ומובילאיי פותחת תוכנית מלגות לסטודנטיות ולסטודנטים משרתי מילואים • אירועים ומינויים

גלית חתן 29/09/2024
בכירי יאנג בויז ופלוס500. שני משמאל: ואניה גרוייל / צילום: plus500

ליגת האלופות, יאנג בויז והקשר החיפאי

"אנו משמשים כנותני החסות הראשיים של יאנג בויז כחלק מאסטרטגיית הפרסום שלנו בשווייץ", מסביר מנכ"ל חברת הפינטק Plus500, דוד צרויה • מנכ"ל יאנג בויז, ואניה גרוייל, סיפר: "העלייה לשלב הבתים בליגת האלופות תהיה שווה לנו כנראה יותר מ-20 מיליון פרנק (כ-85 מיליון שקל)" • אירועים ומינויים

גלית חתן ורועי ויינברגר 23/08/2023
מיפוי ערים באיטליה / צילום: Simplex

למפות את איטליה בתלת-ממד

חברת טכנולוגיה ישראלית תייצר מודלים תלת-ממדיים של עשרות ערים באיטליה בשנתיים הקרובות, בהיקף של עשרות מיליוני אירו • תקציב הפרסום של רשת האסתטיקה אמריקן לייזר, המוערך בכ-10 מיליון שקל, מועבר למשרד הפרסום D-Say • אירועים ומינויים

גלית חתן 16/03/2023
מאיה שרן / צילום: עופר חג'יוב

מאיה שרן מצטרפת למשרד D-SAY כמנהלת קריאטיב ראשית ושותפה

שרן, עד לאחרונה סמנכ"לית הקריאטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA, צפויה להיכנס לתפקידה החדש בתחילת נובמבר

ענת ביין-לובוביץ' 19/10/2021
יורם דרורי   / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

מפרידים כוחות: דרורי-ארועטי-ברמן בתוכנית הבראה קיצונית

התוכנית כוללת הפרדת כוחות בין השותפים: מה שהיה עד המיזוג דרורי-שלומי יכונס לתוך d-say אינטראקטיב שתנוהל ע"י איל הובר לוי ■ יורם דרורי יישאר יו"ר פעיל, ודודי ברמן יפעיל יחידה עצמאית נפרדת

ענת ביין-לובוביץ' 03/12/2017
תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

תמיר יולביץ' במו"מ להקמת סוכנות דיגיטל עם ברוקנר-יער-לוי

הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה

ענת ביין-לובוביץ' 02/02/2016
תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר

תמיר יולביץ': אני רחוק מלהחזיר את ההשקעה ב"עכבר העיר"

יולביץ', בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום הדיגיטלי d-say, רכש לפני כשנה 40% מאתר "עכבר העיר" ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מהי התקומה של אתרי תוכן, איך הוא מתמודד מול התחרות, ולמה ענף הפרסום לא מאמין בדיגיטל

רועי גולדנברג 25/08/2014

מי עומד מאחורי אולג פטרושקה? הוועדה למדרוג באינטרנט

מטרת הקמפיין הייתה להוכיח את יעילות הפרסום באינטרנט ■ הקמפיין נוהל בסודיות רבה, וברשת נוצר באזז סביב דמותו של המועמד המסתורי

רועי גולדנברג 12/12/2012

מיתוס ומשרד הפרסום D-say משיקות את "360 Project"

זאת במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין ■ בראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת מיתוס, אלעד אביב

שירות גלובס 18/06/2012

צפו: כך שוכנעו נשים ישראליות לנפץ את הטלוויזיה בבית

הנשים שניפצו מכשירי טלוויזיה כיכבו בקמפיין של LG - ללא ידיעת בעליהן ההמומים ■ מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום הדיגיטלי d-say interactive

שירות גלובס 29/11/2010

   1   

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1