התוכנית כוללת הפרדת כוחות בין השותפים: מה שהיה עד המיזוג דרורי-שלומי יכונס לתוך d-say אינטראקטיב שתנוהל ע"י איל הובר לוי ■ יורם דרורי יישאר יו"ר פעיל, ודודי ברמן יפעיל יחידה עצמאית נפרדת
הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה
יולביץ', בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום הדיגיטלי d-say, רכש לפני כשנה 40% מאתר "עכבר העיר" ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מהי התקומה של אתרי תוכן, איך הוא מתמודד מול התחרות, ולמה ענף הפרסום לא מאמין בדיגיטל
מטרת הקמפיין הייתה להוכיח את יעילות הפרסום באינטרנט ■ הקמפיין נוהל בסודיות רבה, וברשת נוצר באזז סביב דמותו של המועמד המסתורי
זאת במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין ■ בראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת מיתוס, אלעד אביב
הנשים שניפצו מכשירי טלוויזיה כיכבו בקמפיין של LG - ללא ידיעת בעליהן ההמומים ■ מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום הדיגיטלי d-say interactive