d-say בחדשות

סוכן חדשות
 
יוסי ארועטי יורם דרורי וטובית שלומי / צילום: איל יצהר
מפרידים כוחות: דרורי-ארועטי-ברמן בתוכנית הבראה קיצונית
התוכנית כוללת הפרדת כוחות בין השותפים: מה שהיה עד המיזוג דרורי-שלומי יכונס לתוך d-say אינטראקטיב שתנוהל ע"י איל הובר לוי ■ יורם דרורי יישאר יו"ר פעיל, ודודי ברמן יפעיל יחידה עצמאית נפרדת
  
 
תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר
תמיר יולביץ' במו"מ להקמת סוכנות דיגיטל עם ברוקנר-יער-לוי
הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה
  
 
תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר
תמיר יולביץ': אני רחוק מלהחזיר את ההשקעה ב"עכבר העיר"
יולביץ', בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום הדיגיטלי d-say, רכש לפני כשנה 40% מאתר "עכבר העיר" ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מהי התקומה של אתרי תוכן, איך הוא מתמודד מול התחרות, ולמה ענף הפרסום לא מאמין בדיגיטל
  
 
מי עומד מאחורי אולג פטרושקה? הוועדה למדרוג באינטרנט
מטרת הקמפיין הייתה להוכיח את יעילות הפרסום באינטרנט ■ הקמפיין נוהל בסודיות רבה, וברשת נוצר באזז סביב דמותו של המועמד המסתורי
  
 
מיתוס ומשרד הפרסום D-say משיקות את "360 Project"
זאת במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין ■ בראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת מיתוס, אלעד אביב
  
 
צפו: כך שוכנעו נשים ישראליות לנפץ את הטלוויזיה בבית
הנשים שניפצו מכשירי טלוויזיה כיכבו בקמפיין של LG - ללא ידיעת בעליהן ההמומים ■ מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום הדיגיטלי d-say interactive
  
 
צרו איתנו קשר *5988