תמיר יולביץ' במו"מ להקמת סוכנות דיגיטל עם ברוקנר-יער-לוי

הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה

תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר
תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר

הפרסומאי תמיר יולביץ' נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה - כך נודע ל"גלובס".

יולביץ' מתעתד לקדם כמה מיזמים בתחום הדיגיטל, ובמסגרת זו גם מנהל משא-ומתן עם אנשי משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי על הקמת סוכנות דיגיטלית חדשה שתעסוק בין היתר בתחום הפרופורמנס (פרסום מבוסס תוצאות), ושבה יהיה שותף.

אם המגעים יישאו פרי, הסוכנות צפויה לפעול כגוף עצמאי שייתן שירות לא רק ללקוחות משרד הפרסום. יולביץ' אמור להיות יו"ר פעיל ואחראי לייזום רעיונות וקידומם.

יולביץ' הוא אחד מאנשי הדיגיטל הוותיקים בישראל. חלק ניכר מדרכו המקצועית היה ב-d-say, שבה החזיק כ-35%, ואת יתר המניות החזיק משרד הפרסום דרורי-שלומי.

לפני כשנתיים, לאחר שקבוצת "הארץ" סגרה את פורמט הדפוס של "עכבר העיר" והותירה מותג אינטרנטי בלבד, רכש יולביץ' 40% מהמניות ולקח על עצמו שורה של התחייבויות לעמידה ביעדים. עם הזמן התברר כי הדבר אינו פשוט, ולאחרונה הגיעו השותפים להסדר, ויולביץ' יצא מהשותפות.

במקביל, גם בדרורי-שלומי חלו שינויים: המשרד התמזג עם משרד הפרסום ארועטי-ברמן, והאחרון רכש בהדרגה את חלקו של יולביץ' ב-d-say, כך שהמשרד הדיגיטלי נמצא כעת בבעלות מלאה של אנשי המשרד הממוזג.

יולביץ' מסר בתגובה: "בחודשים האחרונים השלמתי את מכירת אחזקותיי ב-d-say לדרורי-ארועטי-ברמן. עם זאת, אני נשאר ומלווה את החברה עד סוף 2016 לפחות. לאחרונה פנו אליי כמה גורמים לשיתוף-פעולה, בהם טל ברוקנר. יורם דרורי וטובית שלומי הם אנשים מאוד יקרים ללבי, גם מקצועית וגם אישית. לא אצא לשום מיזם עם משרדי פרסום מתחרים ללא ברכתם ובהסכמתם המלאה".