מיתוס ומשרד הפרסום D-say משיקות את "360 Project"

זאת במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין ■ בראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת מיתוס, אלעד אביב

קבוצת מיתוס ומשרד הפרסום הדיגיטלי D-say משיקות מיזם חדש בשם "360 Project", במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין.

מדובר בשיתוף-פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו בישראל הנותן מענה מקצועי לצרכי השוק המשתנים, במסגרתו יוצעו ללקוחות שתי החברות, כמו גם ללקוחות חדשים, פתרונות שיווק חווייתי עם התממשקות אינטרנטית.

לדברי גדי דקל, מבעלי קבוצת מיתוס, "עולם הפרסום בעידן הנוכחי עובר שינויים מהותיים, כשבבסיסם הרצון של חברות מסחריות למצוא פתרונות שיווקיים חדשים, יותר ממוקדים מהקמפיינים המסורתיים. בשנים האחרונות אנו מזהים זליגה בולטת של תקציבי פרסום ושיווק מהמדיות המסורתיות לפעילויות קד"מ ושטח, כמו גם לאינטרנט.

"מטרת המיזם היא לייצר תפיסה שיווקית שונה המכילה את שתי המדיות המשולבות מהשקת הפעילות ועד סיומה. חזון זה בא ליידי ביטוי בהפקה אותה ביצעה מיתוס לאחרונה ב'טעם העיר' עבור מפעל הפיס בהפקת מתחם 'נווה מזל'. לאור הנ"ל הקמנו את המיזם שנועד לייצר מעטפת כוללנית לצרכי הלקוח בעולם האמיתי, עם חיבור לרשת ככלל ולרשתות החברתיות בפרט, הכול תחת קורת-גג אחת".

לדברי אבי חנן, מבעלי D-say, "לאחר שפעלנו רבות בתחום קידום המכירות סביב פעילות דיגיטלית במיזמים שונים שעשינו השנה, דוגמת מסלול הריצה הדיגיטלי ופעילות הליפ דאפ לבזק או אירוע קדם ענק שעשינו לחברת ספידסטיק על בסיס פעילות דיגיטלית, הועלה הרעיון לחבור למיזם החדשני.

"הרעיון הוא לייצר ליין חדש של הפקות ואירועי תוכן שיתפסו את הצרכן בנקודות המכירה ובאירועי השיווק ולחבר אותם גם לעולמות הדיגיטל, ובכך למקסם את המפגש הן בעולם האמיתי והן בזירת הדיגיטל".

קבוצת מיתוס נמצאת בבעלות גדי דקל, המשמש כמנכ"ל, ואנשי העסקים איל וטל רפאלי. החברה הוקמה בשנת 1996, ועם לקוחותיה נמנים מפעל הפיס, כלמוביל, מרצדס, דובק, וודקה ואן גוך, אפסון, קוסמופארם ואחרים.

חברת D-say, בבעלות תמיר יולביץ, אבי חנן ודרורי שלומי, נחשבת לאחת מחברות הדיגיטל הגדולות בישראל, ועם לקוחותיה נמנים בזק, בזק בינלאומי, אוסם, ספיד סטיק, קולגייט, אלפא רומיאו, פיאט, כלל בריאות, סנו ועוד.