אינוביד מרחיבה את הגיוס במסגרת המיזוג ב-50 מיליון דולר

היום דיווחה אינוביד כי היקף גיוס ה-PIPE יגדל ל-200 מיליון דולר, לאחר שחלק ממשקיעי ה-PIPE ביקשו להגדיל את השקעתם • העסקה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי, ואז מניית אינוביד תחל להיסחר בבורסת ניו יורק

צביקה נטר - מנכ''ל ומייסד שותף אינוביד / צילום: איל יצהר
צביקה נטר - מנכ''ל ומייסד שותף אינוביד / צילום: איל יצהר

שוק ה-SPAC אמנם נחלש בחודשים האחרונים, אך יש גם חברות שמצליחות לייצר ביקושים גבוהים. חברת הטכנולוגיה הישראלית אינוביד, שהודיעה לפני מספר חודשים על מיזוג לחברת ה-SPAC הישראלית ION Acquisition corp 2 לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר, מרחיבה את היקף הגיוס במסגרת המיזוג ב-50 מיליון דולר.

אינוביד, שפיתחה פלטפורמה עצמאית להגשת ומדידת פרסומות דיגיטליות עבור טלוויזיות חכמות (connected TV), הייתה אמורה לגייס במיזוג עד 403 מיליון דולר (חלקם לחברה וחלקם לבעלי מניות קיימים), מתוכם 253 מיליון דולר מחברת ה-SPAC ו-150 מיליון דולר במסגרת הנפקה פרטית (PIPE) מגופים מוסדיים גדולים, בהם פידליטי, בארון קפיטל, קרנות שקשורות ל-ION, חברת הביטוח הפניקס ועוד. היום היא דיווחה כי היקף גיוס ה-PIPE יגדל ל-200 מיליון דולר, לאחר שחלק ממשקיעי ה-PIPE ביקשו להגדיל את השקעתם. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי, ואז מניית אינוביד תחל להיסחר בבורסת ניו יורק.

"הגידול המהיר בפרסום בטלוויזיות חכמות יצר הזדמנות לטכנולוגיה העצמאית של אינוביד לספק ולמדוד פרסומות, בצורה שאינה מוטה", מסר מנכ"ל החברה צביקה נטר. "ההשקעה המורחבת משקפת את הבעת האמון של משקיעים מוסדיים מובילים בחזון שלנו, לאחר המחצית הראשונה החזקה של 2021. אנחנו מאמינים שזאת רק ההתחלה, כאשר יותר צופים ויותר דולרים מופנים מטלוויזיה לינארית לטלוויזיה חכמה".

גלעד שני, מנכ"ל ION, אמר כי "אנחנו שמחים לראות ביקוש נוסף מצד משקיעים מהשורה הראשונה, כשאנו מתקרבים להשלמת המיזוג עם אינוביד. הביקוש ב-PIPE ממשיך לעקוף את היעדים הראשונים שלנו וההרחבה ל-200 מיליון דולר בתנאי השוק הנוכחיים היא עדות עוצמתית לעסק שאינוביד בנתה ולהזדמנויות הצמיחה העתידיות שלה".