נדל"ן מניב: בכמה רכשה קבוצת יוסי אברהמי משרדים בבני ברק ומי עוברת לעומר?

קבוצת יוסי אברהמי רכשה משרדים בשטח של 700 מ"ר במגדל בסר 2 ב-7.3 מיליון שקל • קרן ההון סיכון SIBF שכרה כ-2000 מ"ר בפרויקט NEXT בפארק ההייטק בעומר • אילו עסקאות נוספות נחתמו?

פרוייקט NEXT בפארק ההייטק עומר / צילום: יח''צ
פרוייקט NEXT בפארק ההייטק עומר / צילום: יח''צ

נמכרו

קבוצת יוסי אברהמי רכשה משרדים בבני ברק

קבוצת יוסי אברהמי רכשה משרדים בשטח של כ-700 מ"ר בקומה ה-30 במגדל בסר 2 בבני ברק, המחיר: 7.3 מיליון שקל. מהחברה נמסר כי המשרדים החדשים עוברים כעת שיפוצים ואליהם יועבר מטה ההנהלה הכולל את מחלקות הכספים, השיווק וההנהלה הראשית. המשרדים הישנים, הממוקמים בקומה מס' 8 באותו בניין, ישמשו את מחלקות הרכש וההנדסה. "קבוצת יוסי אברהמי הרחיבה את פעילותה לאחרונה ובימים אלה אנחנו קולטים עובדים חדשים" ציין צחי דידי, מנכ"ל הקבוצה, "ההתרחבות של המשרדים באה בד בבד עם התרחבות החברה".

הושכרו

תל אביב

חברת Fibo תשלם 112 שקל למ"ר בבית רובינשטיין

חברת FIBO, המספקת שירותים דיגיטליים להחזרי מס, החליטה לעבור ממשרדים קטנים ברחוב קרליבך, לקומה השמינית בבית רובינשטיין בתל אביב והיא תשכור שם יותר מ-400 מ"ר. החברה תשלם כ-45 אלף שקל לחודש למשך כמה שנים, תשלם 112 ש"ח למטר כולל דמי ניהול. החברה מונה רק 35 עובדים, ו"ההתרחבות למבנים חדשים לא הגיעה מגיוס עובדים חדשים, אלא מההבנה עד כמה העבודה ביחד בשיתוף פעולה היא חשובה, ועד כמה הם מרוויחים מהנוכחות הפיזית והעבודה בצוות", ציינו בחברה.

משרדי פיבו / צילום: יח''צ
 משרדי פיבו / צילום: יח''צ

Cylus המתמחה בהגנת סייבר של רכבות עברה ל-TOU-TOWERS במתחם יצחק שדה

חברת Cylus הישראלית המתמחה בפתרונות אבטחת סייבר לעולם הרכבות והמטרו, שכרה קומה בפרויקט TOU-TOWERS במתחם יצחק שדה בתל אביב, בשטח של כ-1,250 מ "ר. שטח דומה שכרה במגדל קרן הגידור ספירה. מחיר דמי שכירות הממוצע למ"ר במגדלים הינו כ-100 שקל ברמת מעטפת. הפרויקט של חברת רובינשטיין כולל שני מגדלי משרדים של 34 קומות כל אחד, ובין היתר שכרו בו משרדים משרד עו"ד הרצוג-פוקס-נאמן, חברת מאנדיי וחברת אנבידיה.

Deeb שכרה משרדים ברחוב המסגר

חברת Deeb, המפתחת פלטפורמת מרקטפלייס המאפשרת קשר ישיר בין מעסיקים לעובדים פוטנציאליים, שכרה לאחרונה משרדים ברחוב המסגר 42. משרדי החברה מתפרסים על שטח של כ-330 מ"ר עליהם משלמת Deeb 18 אלף שקל בחודש.

משרדי דיב / צילום: יח''צ
 משרדי דיב / צילום: יח''צ

רמת גן

הסטארט-אפ Deci עובר למגדל חוגי באזור הבורסה

הסטארט-אפ הישראלי Deci עובר למשרדים חדשים במגדל חוגי בבורסה ברמת גן. שטח המשרדים החדשים הוא 547 מ"ר, והמחיר שתשלם החברה עומד על 99 שקל למ"ר. החברה מפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המסוגלת ליצור אוטומטית רשתות נוירונים עמוקות מהירות במיוחד, המוכנות להטמעה מיידית במגוון רחב של אפליקציות מסחריות מתקדמות. המעבר נועד על מנת לאפשר לחברה לגייס עובדים נוספים בישראל בתקופה הקרובה.

משרדי דסי / צילום: יח''צ
 משרדי דסי / צילום: יח''צ

ראש העין

חברת SuperSmart מרחיבה את שטח משרדיה

חברת SuperSmart , שיושבת ברחוב המלאכה 23 בראש העין, מרחיבה את שטח המשרד מ- 308 מ"ר ל-467 מ"ר. החברה תשלם 50 שקל למ"ר, כולל דמי ניהול. בחברה, ש פיתחה טכנולוגיה שחוסכת ללקוח ברשתות את ההמתנה בקופה, וזאת באמצעות אפליקציה לסריקת ברקוד ועריכת חשבון, אומרים שההרחבה נובעת מהצמיחה במספר עובדי החברה העשויה לגייס עוד כ-30 עד סוף השנה.

משרדי סופרסמארט / צילום: יח''צ
 משרדי סופרסמארט / צילום: יח''צ

רחובות

מעבדת החדשנות AION Labs שכרה משרדים בבניין מטרומול

מעבדת החדשנות AION Labs שכרה כ-800 מ"ר בקומה ה-17 של מגדל מטרומול ברחובות. היקף עסקאות השכירות שנחתמו לאחרונה בבניין נע בין 700-1,300 מ"ר ובשכר של 80 עד 90 שקל למ"ר. המעבדה משותפת לחברות הפארמה פייזר, אסטרה-זניקה, מרק, טבע, AWS ולקרן IBF. מתי גיל, מנכ"ל AION Labs : "בחרנו לבנות וזאת לאחר חיפוש נרחב ברחבי הארץ ובפארק המדע".

הבניין הוא של קבוצת ישרס, אשר סיימה בימים אלו את מרבית שיווקו של בניין B במתחם מטרומול החדש במתחם פארק תעשיות המדע בעיר. ההשקעה במתחם כולו עומדת על כ-481 מיליון שקל.

עדי דנה, מנכ"ל ישרס: "המיקום האסטרטגי של מתחם מטרומול והקרבה למכון ויצמן, לפקולטה לחקלאות ולמרכזי מחקר רפואיים, כמו גם לחברות המשיקות ומשלימות אותן בתחומי הפיתוח והמחקר, הופכות אותו לאטרקטיבי עבור חברות מתחום ההייטק הביוטק".

עומר

SIBF שכרה כ-2000 מ"ר בפארק ההייטק בעומר

קרן ההון סיכון SIBF שכרה כ-2000 מ"ר בפרויקט NEXT בפארק ההייטק בעומר. דמי השכירות בפרויקט עומדים על כ-50 שקל למ"ר ברמת מעטפת, והאכלוס צפוי ביולי 2022. הקרן הוקמה בשנת 2020 ומאז השקיעה ב- 35 חברות טכנולוגיה ישראליות.

פרוייקט NEXT בפארק ההייטק עומר / צילום: יח''צ
 פרוייקט NEXT בפארק ההייטק עומר / צילום: יח''צ
 

את הפרויקט בונה חברת "ש.ב.ה." שיטות בנייה והוא יכלול שני בנייני משרדים בשטח כולל של 20,000 מ"ר + 8,000 מ"ר חניה. בשלב הראשון יוקם מבנה משרדים בשטח של 9,500 מ"ר בנוי וחניון תת קרקעי של 4,000 מ"ר בשווי כולל של כ-110 מיליון. שקל.