התפרסמו תוצאות מכרזי רמ"י למגרשים בפארק התעשייה שחורת באילת

בכל חמשת המכרזים זכתה קבוצת מגידו, שהודיעה כי בכוונתה לקדם במקום בנייה לתעשייה קלה וכבדה וכן לצורכי אחסנה ולוגיסטיקה

נמל אילת / צילום: איל יצהר
נמל אילת / צילום: איל יצהר

רשות מקרקעי ישראל פרסמה אתמול (ד') כי קבוצת מגידו זכתה בחמישה מכרזים לקרקע בייעוד תעשייה באזור התעשייה שחורת באילת. בכל חמשת המכרזים זכתה קבוצת מגידו, שהודיעה כי בכוונתה לקדם בנייה לתעשייה קלה וכבדה וכן לצורכי אחסנה ולוגיסטיקה. לדברי הקבוצה, הקירבה לנמל אילת ולגבולות עם מצרים וירדן מעלה את הצורך ואת הביקוש בשימושים אלה.

גודל המגרשים במכרז באזור התעשייה שחורת נע בין 1.2 דונם ל-3 דונם. לכל מגרש הוגשו הצעות רבות. ההצעה על המגרש הקטן עומדת על 1.08 מיליון שקל ועוד 405 אלף שקל הוצאות פיתוח. במגרש הגדול ביותר, ששטחו 3 דונם, עמדה ההצעה הזוכה על סכום של 2.58 שקל עם הוצאות פיתוח של 962 אלף שקל.

שטחו של פארק התעשייה שחורת, הנמצא 3 ק"מ צפונית לאילת, הוא 620 דונם. הפארק מנוהל על-ידי מינהלת באחריות החברה הכלכלית לאילת. היזמים בפארק שחורת נהנים מפטור ממע"מ ומסל הטבות מיוחד לאזור עדיפות לאומית א' ולאזור סחר חופשי. על-פי אתר האינטרנט של הפארק, עד היום שווקו 82 מגרשים, ונותרו עוד 34 מגרשים בשטח של כ-79 דונם.

קבוצת מגידו היא חברה יזמית וקבלנית שבונה בעיקר למגורים בערי הפריפריה. בראש החברה עומדים היו"ר יגאל קרני והמנכ"ל צבי ויינר.