"משמרת שיעור ניכר מהלקוחות": היפו פרסמה דוחות והעלתה תחזיות

חברת הביטוח הדיגיטלי היפו, שמוזגה ל-SPAC, דיווחה על הכנסות של 21.3 מיליון דולר ברבעון השלישי, צמיחה של כ-64% לעומת הרבעון המקביל • המניה מתחזקת במסחר המוקדם בוול סטריט

אסף וונד, מנכ''ל היפו / צילום: איל יצהר
אסף וונד, מנכ''ל היפו / צילום: איל יצהר

חברת הביטוח הדיגיטלי היפו , שמוזגה ל-SPAC בחודשים האחרונים, הצטרפה לגל הישראליות שמפרסמות דוחות השבוע והעלתה אמש את התחזית השנתית שלה. המניה מתקדמת מעל 4.5% במסחר המוקדם בוול סטריט.

היפו מתמקדת בתחום ביטוחי הדירות בארה"ב והיא מוזגה ל-SPAC בחודש אוגוסט לפי שווי של 5 מיליארד דולר, אך נסחרת כיום בשווי צנוע יותר של כ-2.3 מיליארד דולר. החברה דיווחה על הכנסות של 21.3 מיליון דולר ברבעון השלישי, צמיחה של כ-64% לעומת הרבעון המקביל, ומתחילת השנה ההכנסות הסתכמו ב-59.1 מיליון דולר, צמיחה של כ-68%.

ההפסד הנקי המיוחס לבעלי המניות הצטמצם ברבעון השלישי לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-30.9 מיליון דולר, לעומת 38.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. מתחילת השנה מצטבר ההפסד הנקי בכ-311 מיליון דולר, לעומת 87.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2020.

ההפסדים על בסיס EBITDA מתואם גדלו גם ברמת הרבעון וגם מתחילת השנה: ברבעון ה-EBITDA היה שלילי בגובה 48.4 מיליון דולר, גידול של 103%, ומתחילת השנה ה-EBITDA שלילי בסך 126 מיליון דולר, גידול של כ-97%. במכתב למשקיעים ציינה היפו כי היא מצליחה לשמר שיעור ניכר מהלקוחות שלה וממשיכה להשקיעה בטכנולוגיה שמבדלת אותה. לאחר המיזוג ל-SPAC שכלל גם גיוס, יש להיפו בקופה כ-850 מיליון דולר.

לפני כחודשיים הודיעה החברה על פתיחת מרכז פיתוח בישראל, הראשון שלה מחוץ לארה"ב, והודיעה על גיוס של עשרות מפתחים, מהנדסים, אנשי דאטה ושיווק דיגיטלי.