תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"נותנים מקום של כבוד לריהוט כחול לבן ואיכותי"

חברת "פסים ריהוט גן" מציעה לקהל הישראלי מבחר רחב של רהיטי גן, המשלבים בין איכות, סטייל ופונקציונאליות • "מכיוון שאנו מתמחים בייצור ריהוט גן, לקוחות החברה שותפים לאורך כל התהליך הן בעיצוב והן בבחירת הסגנון המתאים להם - וכך זוכים למענה מושלם, בהתאם לרצונותיהם וצרכיהם", מציינים אדיר צדף ואורי הראל, בעלי החברה

צילום: באדיבות פסים ריהוט גן
צילום: באדיבות פסים ריהוט גן

הכתבה מטעם "פסים ריהוט גן"

אנחנו, הישראלים, אוהבים לבלות לא מעט בחוץ, לספוג את השמש, לצאת לטבע, לנפוש באוויר הפתוח ובאופן כללי - לנצל את מזג האוויר המצוין האופייני לאזור. לרבים מאתנו יש מרפסת צמודה לבית, גינה או חצר מושקעת ויפה, הדורשת לא אחת ריהוט גן, שישתלב בהן כהלכה.

המודעות לצורך הזה והרצון להציע פתרונות בהתאמה מלאה, הולידו ליין רחב של מוצרים ישראלים איכותיים בתצורת רהיטי גן בסגנונות שונים.

חברת "פסים ריהוט גן", שנוסדה בשנת 2006, מציעה לקהל הישראלי מבחר רחב של רהיטי גן, המשלבים בין איכות, סטייל ופונקציונאליות. את החברה הקימו אדיר צדף ואורי הראל מתוך מטרה להציע ללקוחותיהם פתרונות ברמה גבוהה, אותם ניתן לשלב בכל חצר, מרפסת, או גינה. כל זאת, תוך הקפדה רבה על איכות ללא פשרות, על מענה בהתאמה מלאה תוך התייחסות לצרכיו של הקהל הישראלי וכמובן גם על מתן מחירים הוגנים ומשתלמים.

ל"פסים", שממוקמת במושב גאולים שבשרון, ריהוט גן במגוון רחב מאד של מוצרים, כאשר מוצר הדגל שלה הן פינות הזולה המוכרות לכולנו, שעברו על ידי החברה שדרוג של ממש. פינות זולה אלו כוללות כ-25 ריפודים מרהיבים מהם תוכלו לבחור וניתן להובילן עד לבית הלקוח או העסק. מעבר לכך מציעה החברה גם פינות ישיבה נוחות ומפנקות, שולחנות קק"ל, נדנדות, ספסלים במידות שונות, ערסלים, פופים, כריות, מזרנים וכן מבחר של מוצרים משלימים.

צילום: באדיבות פסים ריהוט גן
 צילום: באדיבות פסים ריהוט גן

ייצור ישראלי של רהיטי גינה

צדף והראל מציינים כי פסים ריהוט גן נותנת מקום של כבוד לייצור כחול לבן, בכל הקשור לרהיטים לחצר ולגינה. באתר החברה תוכלו למצוא מבחר רחב של פינות ישיבה לגינה המיוצרים על ידי צוותיה המקצועיים של החברה, המחזיקה נגרייה גדולה. באופן זה תורמת החברה לשוק הישראלי, מעודדת את התעסוקה המקומית ותומכת בעסקים ישראלים, שבהם היא נעזרת, במקום לפנות לשוק הזר.

בנוסף השניים מונים עוד כמה סיבות להעדפת ריהוט מתוצרת כחול לבן:

1. איכות - נכון, ייתכן ומוצרים מיובאים יהיו זולים יותר לעיתים, אבל לדבריהם, "הזול, כפי שכולנו יודעים, יכול לעלות ביוקר ואנו נמצא את עצמנו משלמים אולי פחות, אך מקבלים מוצר מאיכות ירודה מאד, שעשוי גם שלא עומד בהצלחה מול השמש הישראלית החזקה. בפסים, לעומת זאת, מקפידים על איכות גבוהה, הבאה לידי ביטוי בכל אחד ואחד ממוצרי החברה".
2. מחיר - אם נרצה בכל זאת מוצר איכותי מאד מחו"ל, נצטרך לשלם עליו סכום גבוה מאד. לפי צדף והראל: דבר זה יהפוך את העסקה לפחות משתלמת בסופו של יום, ואת זו המקומית לכדאית הרבה יותר. הם מוסיפים כי "בפסים תמצאו מוצרים במחירים משתלמים, מבצעים וגם הנחות שיוזילו לכם את העלות משמעותית".
3. זמינות - המוצרים המיוצרים כאן, בארץ, זמינים לנו וניתן לרוב לרכוש ולקבל אותם בתוך ימים ספורים בלבד. לעומת זאת, הזמנה של מוצרים מחו"ל עשויה להצריך מאיתנו זמן המתנה ממושך, שיכול להגיע לשבועות ארוכים ולעיתים גם לכמה חודשים (כאשר מדובר במוצרים גדולים וכבדים כמו ריהוט גן).

מחיר בר השגה

טווח מחירי ריהוט הגן בישראל הוא רחב ואפשר למצוא מגוון של מוצרים במחירים שונים. יחד עם זאת, מי שמחפש איכות ימצא את עצמו לא אחת משלם סכומי כסף גבוהים, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בריהוט גן גדול ומרשים, טוענים צדף ןהראל. לא כך הדבר בפסים. לדבריהם, הובילה החברה למהפכה של ממש במחירי ריהוט גינה וכל המוצרים שלה מוצעים במחירים ברי השגה. "המחיר של חלק מהם יכול להגיע לעיתים לעד 50 אחוזים הנחה ממחיר אותו מוצר בשוק כיום, מה שהופך אותם לכדאיים במיוחד", הם טוענים.

מגוון מוצרים בהתאמה ללקוח

בפסים רוצים לספק לכם מענה למגוון של צרכים, ולפיכך מעמידים לרשותכם שפע של מוצרים. באתר החברה תמצאו כאמור: ריהוט גן מעץ מלא, נדנדות לחצר, ספסלי עץ לגינה, שולחנות קק"ל, פינות זולה מרהיבות, פופים, ערסלים, מזרוני קמפינג לשטח, כריות נוי, ריפוד לריהוט גן, מחסני עץ ועוד. "מכיוון שאנו מתמחים בייצור ריהוט גן לקוחות החברה שותפים לאורך כל התהליך הן בעיצוב והן בבחירת הצבע, הגודל וגם הסגנון המתאים להם - וכך זוכים למענה מושלם, בהתאם לרצונותיהם וצרכיהם", מציינים צדף והראל.

הם מוסיפים כי חברת פסים מביאה איתה ניסיון, כמו גם איכות ברמה גבוהה, וכאמור, ונותנת מקום לייצור הישראלי. כשכל אלו מתבטאים בתחומי ההתמחות שלה:

ייצור שולחנות קק"ל - המשמשים כפתרון נהדר לעסקים מתחומים שונים, לעיריות, לבתי ספר, גנים, מפעלים ועוד. אפשר למקם אותם בחוץ, בכל מקום שרוצים, וליהנות מנוחות וגם מאיכות. לחלקם ניתן להוסיף גם גגונים, המגנים מפני השמש החזקה והגשם.

ריפודים לריהוט גן – "אנו נחשבים כיום לאחד מבתי העסק המובילים בשוק בתחום הריפודים, חידוש מזרנים וכריות ועוד. אצלנו תוכלו לבחור ריפוד לריהוט הגן שלכם מתוך רשימה ארוכה של אפשרויות וליהנות מפתרון בהתאמה מלאה לטעמכם", אומרים השניים.

פינות זולה – אלו, כאמור, נחשבות למוצר הדגל של החברה והן אופטימליות לדברי בעליה עבור מרפסות קטנות, מרפסות גדולות ומרחבים נוספים. פינות הזולה מגיעות במידות שונות, עיצובים שונים והן משתלבות נהדר לצד רהיטי חוץ נוספים.

שירות אישי לכל לקוח

צדף והראל מבטיחים גם שירות מקצועי ואמין ללקוחות החברה: "ביצעתם עסקה כלשהי באתר או שאתם צפויים לבצע אחת? יש לכם שאלות על מוצר מסוים שרכשתם או על כזה שאתם מעוניינים לרכוש? צוות פסים ישמח לענות על כל שאלה ולספק לכם את המענה המתאים לשביעות רצונכם. אנו מקפידים על שירות אדיב ואמין לאורך כל הדרך וזמינים לכם טלפונית; וכן באתר האינטרנט, שבו תוכלו למצוא את מוצרי הדגל שלנו, כמו גם את המוצרים האחרים והוא מאובטח ובטוח לקנייה", אומרים השניים. האתר לדבריהם עומד בתקן האבטחה הנדרש - תקן SSL כדי להציע לכם ממשק נוח ונעים, אך גם בטוח במיוחד. את ההזמנות שביצעתם תוכלו לקבל לכל כתובת שתבחרו, לעסק או לבית, ובמהירות רבה. למוצרים מיוחדים, כבדים או מורכבים, מוצעים לכם גם שירותי הרכבה במקום.

 *הכותב הוא מנכ"ל ובעלים משותף בחברת "פסים ריהוט גן".