תנאי עבודה | בלעדי

מקאן משווה תנאים להייטק: סיבוס וימי חופש נוספים לעובדי הקבוצה

מקאן ת"א הודיעו על מכלול צעדים והטבות שמטרתם לשפר את תנאי העובדים והעובדות בקבוצה • בין הצעדים: ימי חופש נוספים לסידורים, יום קבוע בשבוע של עבודה מהבית ומחודש ינואר כל עובדי הקבוצה יהנו מסיבוס

השלט של סיבוס / הדמיה: סיבוס
השלט של סיבוס / הדמיה: סיבוס

במקאן מחקים את ההייטק: בקבוצת הפרסום הגדולה בישראל מקאן ת"א משפרים את תנאי העובדים. לגלובס נודע כי במקאן יישמו מתחילת 2022 שורת מהלכים שמטרתם לשפר את חווית העובדים והעובדות בקבוצה. המהלך כולל מספר פעולות והטבות ביניהם ההטבה שמזוהה יותר מכל עם עולם ההייטק - סיבוס לכל אחד מעובדי הקבוצה- לרבות חברות הבת.

במייל שנשלח היום למנהלים בקבוצה הודיעה סמנכלית ה-HR של הקבוצה עדי אורן על מכלול הצעדים: "כחלק מהמאמץ המתמיד שלנו להעמיק ולבסס את הידיעה שהם עובדים ועובדות במשרד המוביל בארץ שרואה ומעריך אותם.ן אנו יוצאים בשורה נוספת של מהלכים שמטרתם לשפר דרמטית את חווית העובדים והעובדות המקאן".

על היום הקצר שהחלו לתת השנה במקאן לכל העובדים, ולא רק להורים, יתווספו מעתה ימי חופש נוספים לסידורים, זאת על מנת שהחופשה תוקדש לחופש של מילוי מצברים ולא לענייני יומיום: "כדי להבטיח שימי החופשה של כל העובדים מנוצלים לצרכי חופשה איכותית הוספנו מספר ימים נוספים לסידורים ולציון אירועים נוספים, לדוגמה ימים למעברי דירה, ימים לציון אירועים מיוחדים, מספר ימים נוספים להורים שאינם לוקחים חל"ד ועוד".

על כך מתווסף יום קבוע בשבוע של עבודה מהבית: "המנהלים", כותבת אורן, "נדרשים לכבד את היום ולעבוד מהבית אחרת העובדים ירגישו לא נוח ויגיעו גם".

ולסיכום, היא מעדכנת על החדשות החמות: מחודש ינואר כל עובדי הקבוצה יהנו מסיבוס. ההטבות מתייחסות לכל 500 עובדי הקבוצה, לרבות אנשי חברות הבת מקאן ואלי ופרינג וואלי.

כידוע, ענף הפרסום כולו מתמודד בשנים האחרונות עם אתגר של שימור הטאלנטים והעובדים עם ניסיון של שנתיים שלוש מול תעשיית ההייטק ששואבת מספר הולך וגדל של אנשים מהתעשייה. רבים עוברים להייטק בשל המשכורות הגבוהות והתנאים שמסביב. ההתמודדות של מקאן בסוגיית המשכורות שונה משל רוב משרדי הפרסום האחרים בתעשייה כי המשכורות בקבוצה גבוהות בכ-30% מהמקובל בענף. לכן יישור הקו מול ההייטק לצרכי שימור העובדים הם בעיקר בכל מה שנוגע לתנאים.

בחברת סיבוס מיהרו לחגוג את ההישג, והציבו שני שלטים בקרבת הבניין של מקאן ברמת החייל: "McCANN הדרך שלנו מתחילה. וולקאם יוניקורס. שמחים שהצטרפתם. החברים מסיבוס".