"חברות נתקלו בשלל בעיות, מהקושי להיפגש עם ספקים ולקוחות, ועד להיבטים של גיוס וניהול עובדים"

אבירם כהן, בן 41 מהררית • נשוי, אבא לשלושה • בעלים של חברת Webbee Digital לשיווק בלינקדאין ואיזידוק EASYDOC - חתימה דיגיטלית ופורטל עובדים לעסקים • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

אבירם כהן הררית, בעלים של חברת Webbee Digital לשיווק בלינקדאין ואיזידוק EASYDOC / צילום: תמונה פרטית
אבירם כהן הררית, בעלים של חברת Webbee Digital לשיווק בלינקדאין ואיזידוק EASYDOC / צילום: תמונה פרטית

אבירם כהן עוסק בתחום הפיתוח והשיווק מעל 17 שנה. את דרכו התחיל בבניית אתרים ולפני 5 שנים הקים את חברת Webbee Digital, היום החברה הגדולה בישראל לשיווק בלינקדאין. באוגוסט 2020 הקים את איזידוק - מערכת שעושה סדר פסח בעסק ומוודאת שכלל מסמכי העסק יהיו נגישים, יוחתמו מהר ויאוחסנו בענן.

כהן מסביר ש"איזידוק מחתימה, מנהלת ומתייקת אוטומטית כל מסמך שהעסק צריך, בין אם מדובר בעובדים, לקוחות או ספקים, כדי שהכל יתקתק ולא יבוזבז זמן מיותר על איתור מסמכים או החתמה פיזית. התוכנה מאפשרת המרה של כל מסמך לדיגיטל ונותנת פתרון בשני ממדים עיקריים - חתימה דיגיטלית וניהול עובדים. בנוסף, יש לנו גרסה ארגונית ויש גרסה חינמית לאנשים פרטיים. הם יכולים לגרור את המסמך למחשב להשתמש בחתימה הדיגיטלית שלהם ולהשיב את המסמך לכל דורש. המערכת מאפשרת שליחה בסמס, ווטסאפ ומייל".

כהן מרחיב כי "את איזידוק הקמתי בעיצומה של הקורונה כשראינו את הצורך העמוק שיש לארגונים לקבל מענה לחתימה מרחוק של לקוחות וספקים והתנהלות מרחוק של עובדים לאור המציאות החדשה שנכפתה על המשק".

כהן טוען כי "ההצלחה הייתה כה גדולה עד כי בתקופת הקורונה הכפלנו את עצמנו והיום אנחנו כ-25 עובדים".

הוא יודע לספר כי "חברות בתקופת הקורונה נתקלו בשלל בעיות, החל מהקושי להיפגש עם ספקים ולקוחות, דרך קשיים הנוגעים להיבטים הארגוניים של גיוס וניהול עובדים ואף מבחינת ההתנהלות מול רואי חשבון". "לשמחתי", הוא אומר, "וובי חברה מבוססת והפיתוח של הסטארט-אפ החדש מומן במימון עצמי ולכן לא נזקקתי בכלל לתמיכה של הרשויות. היות שאנו מתעסקים בחוזים ומול עובדים, אחד מהאתגרים הגדולים היה אבטחת המידע. השקענו משאבים רבים בבדיקות חדירות מהארץ ומחו"ל, הצפנה של שרתי AWS ועוד. במקביל נרשמנו כמאגר מידע מורשה ועוד.

"אני מפעיל את העסק מהבית", אומר כהן, "אני חי בהררית מזה שלוש שנים. קודם לכן גרנו בקדיתא במשך שנתיים ושנה לפני כן בארה"ב. היתרון הגדול שלנו הוא בכך שמאז שגרנו בארה"ב והתרגלנו לעבודה מרחוק אל מול צוות עובדי החברה והלקוחות, הדבר שירת אותנו במעברנו לצפון וכשהגיעה הקורונה זה לא שינה לנו את סדרי העבודה, אלא להיפך, הגדיל את ההבנה ליתרונות ולניסיון שלנו. מה שמאפשר עבודה מרחוק זה צוות עובדים מיומן שיודע להפיק תוצאות ומולן הוא נמדד ולא בשהייה שלו במשרדים".

כהן אומר שהשאיפות שלו הן "להוביל את תחום החתימה הדיגיטלית לעסקים וארגונים, כך שתקל על החיים של עסקים ואנשים פרטיים ובעוד כשנה לפרוץ לחו"ל. להמשיך להשתלב אצל מוסדיים וארגונים גדולים. כמו שבכל עסק יש ווינדוס, אנחנו מתקדמים לכך שאיזידוק תוטמע בכל עסק ואצל כל רואה חשבון, כך שנהיה שם נרדף לחתימה על מסמכים".

עצמאים, בעלי עסקים קטנים ושכירים בעלי שליטה - אנחנו רוצים לשמוע אתכם. להשתתפות במדור אפשר לפנות למייל i-can-help@globes.co.il