ראול סרוגו נבחר בשנית לנשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ

סרוגו זכה ב-54% מקולות חברי ההתאחדות בבחירות שהתקיימו אתמול, זאת לעומת 46% מהקולות שהלכו ליהודה כתב שהתמודד נגדו

ראול סרוגו / צילום: כדיה לוי
ראול סרוגו / צילום: כדיה לוי

ראול סרוגו נבחר מחדש לנשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ בבחירות שקיימה ההתאחדות אתמול (ג'), לאחר שזכה בכ-54% מקולות החברים, לעומת 46%, שבהם זכה יהודה כתב, מי שהתמודד נגדו.

התאחדות הקבלנים בוני הארץ היא הגוף היציג של העוסקים בבנייה והתשתיות, והיא מונה יותר מ-3,000 חברים וחברות. נוסף על בחירת נשיא ההתאחדות, נבחרו על ידי חברי הארגון גם סגני הנשיא, ראשי האגפים השונים: צביקה דוד יו"ר אגף תשתיות, ניר ינושבסקי יו"ר אגף בנייה חוזית, חיים פייגלין אגף יזמות ובנייה, גלעד בובליל ליו"ר אגף כלכלה וכוח אדם, וליו"ר ועדת ביקורת נבחרה ורד צרפתי זבולון. הבחירות התקיימו במשך היום ב-13 ארגוני הקבלנים המקומיים של ההתאחדות הפזורים בכל רחבי הארץ.

סרוגו מסר לאחר מכן כי "אנחנו הולכים להפשיל שרוולים ולהביא לעוד הישגים כפי שאמרתי בעבר. אני אלחם עבורכם, למען ענף הבנייה והתשתיות לטובת הכלכלה הישראלית".

כתב, המכהן כיו"ר ארגון הקבלנים של תל אביב והמרכז, מסר בתגובה כי "מדובר בהישג אדיר שלנו. לא פשוט להתמודד מול נשיא מכהן. התוצאות מדברות בעד עצמן. כמעט מחצית מהבית הזה רוצה דרך חדשה, ואני מקווה שמכאן הדברים יתנהלו אחרת, וההתאחדות תהיה הבית של כל הקבלנים בישראל. הבית הזה בנפשי, ואני רוצה בהצלחתו".