קבוצת בן דרור תפתח רשת נעלי ילדים חדשה

הקבוצה קיבלה זיכיון בלעדי לשיווק בארץ של ארבעה מותגי הנעלה לילדים ופעוטות: Kickers, Heelys, Native ו-World Color

ניל ואיריס בן דרור / צילום: אור גפן
ניל ואיריס בן דרור / צילום: אור גפן

קבוצת בן דרור, המתמחה ביבוא ושיווק מותגי אופנה וספורט, קיבלה זיכיון בלעדי לשיווק בארץ של ארבעה מותגי הנעלה לילדים ופעוטות: Kickers, Heelys, Native ו-World Color.

לדברי ניל בן דרור, שמונה לפני כשבועיים למנכ"ל הקבוצה, בשנים 2022-2023 ייחתמו חוזים עם מותגי נעליים נוספים, ותיפתח רשת נעלי ילדים הכוללת את מותגי הקבוצה.

הקבוצה נוסדה ב-1990 על-ידי בני הזוג איריס ואילן בן דרור. היא מייבאת ומשווקת מותגי אופנה וספורט לרשת החנויות ואתרי האיקומרס שבבעלותה, ומשווקת ומפיצה את מותגיה לחנויות ורשתות בתחומי הספורט והאופנה בארץ. בין המותגים הבולטים של הקבוצה נמנים ספידו, פולו ראלף לורן, מייקל קורס והאנטר ואלס (Ellesse). היקף הפעילות של הקבוצה מוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה.

בהתייחס למותגים החדשים, נציין כי Native הקנדי משתמש בחומרים ידידותיים לסביבה, ביניהם אצות וקני סוכר. Kickers הוא מותג צרפתי שמתמחה בנעלי צעד ראשון לפעוטות ותינוקות ובנעלי ילדים. Heelys האמריקאי מציע קולקציית נעלי סניקרס לילדים ונוער, הכוללים גלגל בסוליה שניתן להסרה. נעלי World Color מגיעות מברזיל וכוללות קולקציית סנדלים רחבה. המותגים יימכרו ברשת פפאיה, ברשת Shoester, ברשת Mega Kids ובמגוון רשתות וחנויות פרטיות.

לדברי בן דרור, "מעבר לעובדה שהמותגים החדשים יעניקו חווית קנייה איכותית לקהל ההורים, הם גם יגדילו את התחרות בענף". נציין כי בין השחקניות הבולטות בענף נמנות נעלי נמרוד, גלי, פפאיה וטרמינל X.