טסלה | בלעדי

בפעם השישית מאז שהגיעה לארץ: טסלה שוב מעלה מחירים

בעלייה השישית במספר מאז הגעת המותג לארץ, המחירים של מודל 3 יעלו בכ-8,000 שקל - מהלך שישלים עליה של קרוב ל-30 אלף שקל מאז ההשקה בישראל

טסלה 3 / צילום: יח''צ
טסלה 3 / צילום: יח''צ

עוד עליית מחירים בטסלה, השישית במספר מאז נכנס המותג לישראל והפעם היא מקיפה את כל הגרסאות של מודל 3. המחיר של הגרסה הבסיסית בתצורה הבסיסית ללא תוספות תעמוד כעת על כ-208 אלף שקל, התייקרות של כ-7,000 שקל לעומת המחיר עד כה.

המחיר של גרסת הטווח הארוך LR תעמוד כעת על כ-253 אלף שקל, עלייה של כ-8,000 שקל. לראשונה עולה גם מחירה של גרסת הביצועים והוא עומד כעת על כ-281 אלף שקל, עלייה של כ-8,000 שקל.

מאז נחתו הדגמים בישראל נרשמה עלייה ממוצעת של קרוב ל-30 אלף שקל במחירי דגם ה-3. כבעבר בחברת טסלה לא מסרו מה הסיבה להתייקרות. יצוין כי עליית המחירים חלה רק על הזמנות חדשות.

ובתוך כך צפוי לנחות החודש בישראל עוד משלוח של רכבי טסלה מסין, השני ברבעון הנוכחי. אולם בניגוד למשלוח הקודם שנחת בפברואר ובו כ-1,500 כלי רכב, במשלוח הנוכחי צפויות להגיע רק כ-300 מכוניות.

לא ברור האם הן מיועדות לציים של חברות ליסינג, שהחלו לאחרונה להציע טסלה 3 בליסינג תפעולי, או שהוא משקף ירידה בביקוש לרכב. כך או כך זהו המשלוח הקטן ביותר שייבאה טסלה לישראל מהמפעל הסיני עד כה.