גל של שינויים בחטיבת החדשות של תאגיד השידור "כאן"

לגלובס נודע כי פרט למנהלת רשת ב' שרון עמית שהודיע על פרישה, עוזב גם אודי הירש, שאחראי על כל התוכן המגזיני בחטיבה • לאחרונה הודיע על פרישה גם שרון קינן, עורך "חדשות השבת"

שרון עמית, מנהלת "כאן רשת ב'" / צילום: איל יצהר
שרון עמית, מנהלת "כאן רשת ב'" / צילום: איל יצהר

גל של שינויים בחטיבת החדשות של תאגיד השידור הציבורי "כאן": שרון עמית, מנהלת "כאן רשת ב'", ביקשה לסיים את תפקידה לאחר שלוש שנים בתפקיד ולאחר כשלושה עשורים בתפקידי מפתח בקול ישראל וברשת ב'.

לגלובס נודע כי גם אודי הירש, אחד הבכירים ביותר בחטיבת החדשות של התאגיד ומי שאחראי על כל התוכן המגזיני בחטיבת החדשות, הודיע על פרישה. הירש צפוי לערוך את תוכניתו של גיא זהר, "מהצד השני". 

עזיבתם מתווספת לזאת של שרון קינן, עורך מהדורת "חדשות השבת", שעזב לאחרונה והתמונה לתפקיד העורך הראשי של יומן הבוקר בגלי צה"ל.

כאמור, שרון עמית פורשת לאחר שלוש שנים בתפקיד. היא התחילה את עבודתה ברשות השידור, שם מילאה שורה של תפקידי הפקה, עריכה וניהול. עם הקמת התאגיד היא מונתה למפיקה הראשית של "כאן רשת ב'" וליוותה את תהליך הקמת התחנה תחת תאגיד השידור הישראלי.

אודי הירש פורש מהתאגיד בפעם השנייה: בפעם הראשונה הוא פרש לטובת תפקיד עריכה בטאבולה, ואז חזר לתאגיד לאחר מספר חודשים, ותפקידו הוגדר כמי שאחראי על כל מה שאיננו מהדורה, כולל דסק הסדרות, המוספים, התחקירים, חדשות השבת ותוכניות נוספות. בסיבוב הראשון הירש היה חלק משלב ההקמה, אז ניהל את הדיגיטל, ובהמשך עבר לעורך החלק המגזיני במהדורת החדשות.

שרון עמית מסרה בתגובה: "אני נפרדת מביתי המקצועי זה כמעט שלושה עשורים ומחברי ב'כאן רשת ב'. אני מלאת הערכה לעובדי התחנה על עבודה מקצועית, יומיומית וסיזיפית והרצון להיות ראשונים, מעודכנים, אמינים ומעניינים לטובת המאזינים. אני מודה לעושים במלאכה על כך שגם בתקופתי כמנהלת 'כאן רשת ב' המשכנו להיות תחנת האקטואליה המובילה בישראל. אני מבקשת להודות לכל השותפים לדרך, ב'כאן רשת ב' בפרט ובחטיבת החדשות ובתאגיד בכלל. תודה לברוך שי, שהיה שם בכל רגע ורגע, ולאילאיל שחר, שהצטרפה בהמשך והפכה לצלע משמעותית בעבודתי ביום-יום".

מנהל חטיבת החדשות בתאגיד, ברוך שי, מסר: "שרון היא מאבני-היסוד של 'כאן רשת ב'. היא עשתה כמעט כל תפקיד בתחנה, ממפיקה ועד המנהלת והעורכת האחראית. בשלוש שנותיה כמנהלת היא הובילה את התחנה לפסגות חדשות, ריעננה פורמטים ותוכניות, שילבה קולות מגוונים תוך שמירה על עקרונות הברזל של 'כאן רשת ב' לעיתונות ביקורתית ושידור איכותי, והובילה תהליכים ניהוליים משמעותיים. אני שמח על חמש השנים שעבדתי לצדה ויחד איתה, ומאחל לה הצלחה בהמשך".