הביקוש לטיסות חוזר: הבינלאומי מציע כרטיס אשראי לצבירת נקודות

הבנק הבינלאומי משיק כרטיס אשראי בשם Beyond, המציע צבירת נקודות למימוש על מוצרי תיירות, תעופה ופנאי • כל נקודה שתיצבר תהיה שווה לשקל אחד, ובמשק בית אחד יוכלו לצבור למימוש באופן משותף • הכרטיס מצטרף לשורה של מועדוני טיסה, בהם פליי קארד, מיילס וסקיי מקס

 

 

נתב''ג / צילום: יוסי זמיר
נתב''ג / צילום: יוסי זמיר

הביקוש לטיסות עולה, והבנק הבינלאומי מצטרף לתחרות על כיסם של חובבי צבירת הנקודות למימוש בטיסות. הבנק משיק כרטיס אשראי בשם Beyond, המציע צבירת נקודות למימוש על מוצרי תיירות, תעופה ופנאי. את צבירת הנקודות ביחס מרבי של נקודה על שקל של קניות ניתן יהיה לממש באתר ייעודי שיושק בקרוב.

האתר יוקם ויתופעל על-ידי חברת איסתא. דרך האתר יימכרו טיסות, לינה בבתי מלון, אירועי ספורט בחו״ל ומופעים לצד חופשות קונספט. 

כרטיס האשראי Beyond / צילום: יח''צ הבנק הבינלאומי
 כרטיס האשראי Beyond / צילום: יח''צ הבנק הבינלאומי

כרטיס האשראי יונפק בשלוש רמות (רגיל, זהב, פלטינה) ויציע הטבות נוספות הנוגעות לטיסות לחו״ל דוגמת הנחה בביטוחי חו"ל, שדרוג בהזמנה של מופעים או כרטיסים למשחקי כדורגל ועוד.

צבירת הנקודות תחושב לפי יחסי צבירה משתנים בהתאם למחזור העסקאות החודשי בחלוקה למעמדות על-פי היקף ההוצאות: פלוס, פריוריטי, פרימייר. יחס ההמרה המרבי שווה לנקודה בגין רכישה בארץ בהיקף של 160 שקל (בכרטיס פרמייר) - לעומת נקודה אחת בקנייה ב-260 שקל בכרטיס הפלוס ונקודה על כל קנייה ב-180 שקל בכרטיס הפיוריטי.

על עסקאות בחו"ל או ברכישות אונליין באתרים בינלאומיים הצבירה היא ביחס של שתי נקודות ברכישה בהיקף של 80 שקל בכרטיס הפרמייר, 90 שקל בכרטיס הפריוריטי ו-130 שקל בכרטיס הבסיסי המכונה פלוס.

מחזיקי הכרטיסים ישלמו 24 שקל בחודש לכרטיס גולד ו-30 שקל לכרטיס פלטינום, שיוכלו לבטל בהוצאות חודשיות של 2,500 שקל ויותר.

מספר כרטיסי ביונד במשק בית משותף יוכלו לצבור את הנקודות למימוש משותף. הנקודות תקפות ל-12 חודשים. כל נקודה נצברת שווה לשקל אחד. ניתן להתעדכן בסטטוס הצבירה באתר ובאפליקציה של הבנק.

אפשרויות צבירה של נקודות למימוש עבור טיסות ומלונות מציעים מועדוני הנוסע המתמיד של חברות התעופה. המועדון החזק בישראל הוא של אל על, פליי קארד, שפועל גם באמצעות כרטיסי אשראי בהם מחזיקים כ-350 אלף חברי מועדון. מדובר במועדון החזק בתחומו לנוכח פרופיל החברים והיקף ההוצאות החודשי שלהם בכרטיס האשראי (כ-7,300 שקל בחודש). את כרטיסי האשראי של פליי קארד מנפיקה כאל. בימים אלה מצויה אל על במשא-ומתן למכירת חלק ממועדון הנוסע המתמיד שלה.

כרטיסי אשראי נוספים המיוחסים למועדוני הנוסעים של חברות תעופה כוללים את מיילס את מור של ברית התעופה סטאר אליאנס (שמנפיקה כאל).

שחקנית נוספת שמציעה מוצר ייעודי לצרכני הטיסות היא חברת האשראי מקס, באמצעות כרטיס האשראי החוץ-בנקאי סקיי מקס, המציע בפורמט דומה לזה של הבינלאומי, צבירה של נקודות על-פי היקף הקניות ומימוש הנקודות לטיסות. זאת, גם כן באתר ייעודי.