גילת טלקום תספק אינטרנט על בסיס סיבים אופטיים

החברה קיבלה רישיון ממשרד התקשורת • גילת טלקום הודיעה היום תציע למגזר העסקי חבילות שכוללות קווים אינטגרטיביים המשולבים עם פתרונות ענן

איציק בן אליעזר / צילום: איל יצהר
איציק בן אליעזר / צילום: איל יצהר

גילת טלקום הודיעה היום (א') על כניסתה לתחום קישוריות האינטרנט כספקית (ISP) גם על בסיס סיבים ותשתיות קרקעיות מתקדמות, וזאת בשילוב שירותי ענן מתקדמים. החברה קיבלה רישיון ממשרד התקשורת.

החברה פועלת בתחום תקשורת הלוויינים אך עם כניסתו של המנכ"ל החדש, איציק בן אליעזר, החברה צפויה להרחיב את פעילותה ולשלב בין העולמות.

בן אליעזר אמר כי "כניסתנו לשוק ספקי האינטרנט לעסקים בישראל היא יריית הפתיחה להפיכת גילת טלקום לספק תקשורת כולל ומשמעותי בישראל גם בתחומי הסיבים, הענן והתשתיות המתקדמות, וזאת מעבר ליכולות הלוויין המצוינות שלנו".

החברה ערכה היום כנס לקוחות וציינה כי היא תתמקד בשלב ראשון במגזר העסקי במודל עסקי של עבודה מול משווקים ותציע חבילות שכוללות קווים אינטגרטיביים המשולבים עם פתרונות ענן שמותאמים לעסקים. השירות כולל חבילות של 100 מגה-ביט ועד1 ג'יגה בחבילות קלאסיק ופרימיום. בהמשך, מתכננת גילת טלקום להשיק מוצרים נוספים, כדוגמת תשתיות תקשורת מאובטחות, שירותי נתב מתקדמים, פתרונות אלחוט ייחודיים ושירותי קישורי לעננים הציבוריים (גוגל, אורקל, מיקרוסופט ואמזון).

עמי ברלב, יו"ר החברה, מסר: "לאחר מאמץ ממושך, אנו משיקים היום מנוע צמיחה חדש לחלוטין לפעילות גילת טלקום, תוך חיזוק משמעותי של מערך המוצרים והשירותים הטכנולוגיים שביכולתנו להציע על סמך הידע העצום והניסיון העסקי שנצבר לאורך העשורים האחרונים".