תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מריח טוב: 5 בשמים לגברים שכדאי להכיר

או דה טואלט או פרפיום? ניחוח קלאסי או נועז? בשמים הם חלק בלתי נפרד מאיתנו ומהאישיות שלנו • אנשי אתר הבישום "דיוטי למון" מסבירים כיצד נתאים לעצמנו בושם ומציגים חמישה כאלה, שמדף הטיפוח אינו שלם בלעדיהם

צילום: Shutterstock, George Rudy
צילום: Shutterstock, George Rudy

הכתבה מטעם אתר הפארם והקוסמטיקה "דיוטי למון" 

הם נמצאים איתנו מימי התנ"ך ויש הטוענים שעוד מתקופת האדם הקדמון. תהליך הפיתוח והייצור שלהם נמשך לעיתים 8 שנים ויותר. על פי הערכות ומחקרים, האדם הממוצע מחזיק באמתחתו כ-5 יחידות שלהם. ותרשו לנו להעריך, שגם בשנת 3,000 ומאוחר מכך הם יהיו חלק בלתי נפרד מחיינו. בשמים, גבירותי ורבותיי, בשמים! אם גם אתם לא יוצאים מהבית בלי שפריץ מכובד של ניחוח נפלא, הגעתם למקום הנכון.

אנשי אתר הפארם והקוסמטיקה "דיוטי למון" הכינו מדריך שיסייע לגברים שביניכם לבחור בושם. בשורות הבאות נתוודע לכמה מהבשמים הטובים ביותר לגברים לשנת 2022, בעיני אנשי האתר; נלמד איך מתאימים בשמים לגבר, ועוד.

כיצד בוחרים בושם לגבר? הקריטריונים שחשוב להכיר

המציאות בענף הבשמים בישראל בימינו שונה מאוד מזו שלפני עשור או שניים. כיום קיימים סוגים רבים של בשמים לגבר, בניגוד לעבר, אז המבחר היה דל בהרבה. לפני שנכיר לכם את הבשמים המשובחים ביותר בעינינו מקרוב - בואו ונבחן את הפרמטרים החשובים בבחירת הבושם לגבר:

פרפיום או טואלט - האבחנה הראשונה והמרכזית בין סוגי הבשמים השונים נוגעת לקבוצת השיוך שלהם. מצד אחד - בשמי ה"או דה טואלט", המתאפיינים בניחוח עדין ובריכוזיות נמוכה ומתאימים לאנשים שלא מעוניינים בבישום דומיננטי מדי, שמחירם נמוך באופן יחסי. מהצד שני, הבשמים היוקרתיים מקטגוריית הפרפיום, אשר מתאפיינים בריח דומיננטי עם ריכוזיות גבוהה של ניחוח - עבור אנשים שמעדיפים ריח חזק יותר. מחירם לרוב גבוה יותר.

סגנון הבושם - ישנן מספר קטגוריות ריח עיקריות בין אלפי הבשמים המשווקים בישראל. מהו הסגנון המתאים ביותר עבורכם? הקלאסי? (לכו על ניחוחות ארומטיים כמו הדרים), הנועז? (נסו בשמים בעלי גוון עצי או פירותי), או שאולי אתם חובבי אקסטרים? לכם יתאים דווקא הסגנון הספורטיבי, האוריינטלי, כמו למשל, של מאסק לסוגיו.

קחו בחשבון את סוג העור שלכם? - ישנה חשיבות גבוהה להתאמת קטגוריית הריח של הבושם הפוטנציאלי לסוג העור שלכם. בשמי הדרים, לדוגמה, מהווים התאמה מושלמת לגברים בעלי עור עם נטייה שומנית. מאידך, אם אתם דווקא בעלי עור יבש, בשמים פרחוניים או אוריינטליים יהיו מעולים עבורכם.

צילום: Shutterstock, Africa Studio
 צילום: Shutterstock, Africa Studio

חמישה בשמים שלכל גבר כדאי להכיר

בדיוטי למון מציינים כמה בשמים שמגירת הטיפוח לגבר אינה שלמה בלעדיהם:

קריד אוונטוס - בושם אוונטוס של המותג הצרפתי קריד, שוכן דרך קבע ברשימת הבשמים הנמכרים ביותר בעולם ולמעשה נמצא תמיד בחמישייה הפותחת. הוא משלב באופן מדויק בין ניחוחות פירותיים ופרחוניים, היוצרים תמהיל עוצמתי ורענן.

בלו דה שאנל - או כמו שקוראים לו הישראלים: שאנל בלו. הבושם נחשב לאחד האהובים ביותר על הגברים הישראלים, במיוחד בגרסתו האחרונה שהופצה ב-2018. הוא כולל שילוב של פטוצ'ילי, פירות הדר, מנטה, יסמין ועוד - מה שיוצר ריח מיוחד במינו שלא ניתן להישאר אדיש כלפיו.

וואן מיליון של פאקו ראבן - מותג העל הספרדי מציג את אחד מבשמי הגברים הנמכרים ביותר בישראל כבר שנים. הבושם מגיע בעיצוב מהודר ומתאפיין בניחוח המתאים מאוד לטעם הישראלי ולאקלים החם בארצנו. קומבינציית ריחות נהדרת של ענבר, פטוצ'ילי, אשכוליות, מנדרינה ועוד, הופכים את הבושם הזה לבחירה נפלאה.

לונה רוסה של פראדה - בדיוק 10 שנים עברו מאז הושק הלונה רוסה (ירח אדום באיטלקית) והביקושים אליו לא עוצרים לרגע. את הבושם הזה תמצאו תחת ההגדרה המילונית לבושם יוקרתי אמיתי. זה מתחיל בבקבוק הכסוף המהודר, נמשך בשילוב בין עוצמה לפירותיות וממשיך בשעות הארוכות שהוא מדיף את ניחוחותיו. בושם חובה לכל גבר באשר הוא.

ג'נטלמן של ג'יבנשי - 47 שנה אחרי שהושק, עדיין נחשב לאחד הבשמים הנמכרים והידועים ביותר של מותג העל הצרפתי; ממשיך להיות אהוב על מיליוני גברים ברחבי העולם וגם בישראל. הבושם משלב בין אקזוטיות לאוריינטליות גם יחד ומציע קלאסיקה מעודנת, מהודרת ומתוחכמת, המתאימה לקשת רחבה של קהלים.

מותגים פופולריים נוספים שניתן למצוא בגזרת הבשמים לגבר הם: דולצ'ה וגבאנה, דיור, איב סאן לורן, ורסצ'ה, גוצ'י ועוד. כל אחד מהם ידוע במגוון הבשמים היוקרתי שלו אשר נמכר בכל רחבי העולם.

כל מותגי הבשמים הבינלאומיים תחת קורת גג אחת

בדומה לשלל תחומי צרכנות אחרים, גם ענף הבשמים עבר מהפכה בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר אנשים (בארץ ובעולם) בוחרים לרכוש את המוצר באמצעות האינטרנט - וכך לחסוך את הזמן והמאמץ הנדרשים מהגעה פיזית לחנות.

קניית בושם באמצעות האינטרנט היא עניין נוח, מהיר ולעיתים גם זול יותר באופן ניכר מאשר הקנייה הפיזית, אומרים אנשי אתר דיוטי למון, לדבריהם אינספור גברים ונשים כבר רכשו דרך האתר, כשהם נהנים מתהליך הזמנה פשוט, מחירים תחרותיים ומשלוח עד הבית.

הם מוסיפים כי אתר דיוטי למון מציע את כל מותגי הבשמים הבינלאומיים המצליחים, לצד מותגים פחות מוכרים, אך בעלי קולקציית בשמים איכותית ונפלאה לא פחות. מחירי הבשמים לגברים, לדברי אנשי האתר, נמוכים יותר מאשר בחנויות הפיזיות, עם הנחות שמתעדכנות כל העת.

כמו כן, תוכלו לרכוש בו מארזי מתנה, מוצרי קוסמטיקה נוספים, קרמים ועוד ולקבל את הכל עם משלוח מהיר עד הבית. מבצעי פסח 2022 של דיוטי למון כבר מעבר לפינה ובאתר מציינים כי זוהי ההזדמנות שלכם לרכוש בושם יוקרתי לגבר במחיר מנצח וליהנות מניחוחות נעימים לאורך כל שעות היממה. קנייה נעימה.

*הכתוב במאמר אינו מהווה המלצה רפואית והוא לא נועד להנחות את הציבור או לשמש כעצה רפואית, וכן אין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר המתאים לצרכיו של כל אדם.

צרו איתנו קשר *5988