מרכז לוגיסטי בהשקעה של 75 מיליון שקל יוקם בקיבוץ בעוטף עזה

קבוצת שיבולת חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם קיבוץ מפלסים בעוטף עזה, שבמסגרתו רכשה מרמ"י מגרש שעליו תקים מרכז לוגיסטי בשטח של כ-18 דונם המיועד להשכרה לחברות תעשייה • הקבוצה פועלת להרחבת שיתוף-הפעולה עם קיבוצים אחרים באזור

המרכז הלוגיסטי של קבוצת שיבולת בקיבוץ מפלסים / הדמיה:: מור הדמיות
המרכז הלוגיסטי של קבוצת שיבולת בקיבוץ מפלסים / הדמיה:: מור הדמיות

קבוצת שיבולת חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם קיבוץ מפלסים בעוטף עזה, שבמסגרתו רכשה מרשות מקרקעי ישראל מגרש בשטח של 22 דונם ב-13 מיליון שקל, שעליו תקים מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) בשטח של כ-18 דונם המיועד להשכרה לחברות תעשייה. מהחברה נמסר כי עלות ההשקעה הכוללת במרלו"ג נאמדת בכ-75 מיליון שקל.

קיבוץ מפלסים נמצא דרומית לעיר שדרות על כביש 232, והוא מקדם בימים אלה פארק תעשייה בשם "מפלסי דרך" על פני 60 דונם.

בקבוצת שיבולת, חברה יזמית בתחום הנדל"ן המניב בניהולו של ערן מרקוביץ', מציינים כי "הפרויקט יוקם בחשיבה סביבתית, תוך שילוב המבנים החדישים במרקם הכפרי שעוטף את המרלו"ג וכן בפיתוח סביבתי ונופי. בפרויקט ישולבו גם מתחמי מסחר מקומיים, איכותיים וחדשניים לדיירי הקיבוץ והסביבה".

עוד הוסיפו בשיבולת כי הם נמצאים במשא-ומתן מול שני גופים גדולים, שאחד מהם הוא חברה תעשייתית בורסאית, לגבי שכירות בחוזה לתקופה של 10 שנים בחוזה של כ-60 מיליון שקל. העבודות על הפרויקט יחלו כבר בסוף 2022, במטרה להשלים את הבנייה עד סוף שנת 2023.

מדובר על הקרקע השלישית שהקבוצה רוכשת מרמ"י לייעוד תעשייה ולוגיסטיקה. באוקטובר האחרון רכשה הקבוצה קרקע בשטח של כ-7.2 דונם בפארק הטכנולוגי במודיעין (ליגד), תמורת כ-35 מיליון שקל. הקרקע מיועדת לבניית מתחם לאחסון ותעשייה בשטח של כ-16,000 מ"ר, כמו כן, הקבוצה מקימה בימים אלה מרלו"ג בצומת מסמיה בשיתוף עם אלייד נדל"ן, בהיקף של 45 אלף מ"ר בהשקעה של 220 מיליון שקל.

"קבוצת שיבולת מאמינה כי שיתוף-הפעולה עם קיבוצי עוטף עזה הוא אפיק מצוין להתפתחות הקבוצה, והיא פועלת להרחבת שיתוף-הפעולה עם קיבוצים אחרים באזור", אומר מרקוביץ'.

את קבוצת שיבולת ייצגו בעסקה עורכי הדין שי הוברמן, דנה פירון-גרוס וזוהר בן-ישראל ממשרד מ. פירון ושות'.