תמנה ועדה חדשה: קבוצת ארקין מחזקת את תחום בריאות הדיגיטלית

קבוצת ארקין, המנהלת קרנות בהיקף של 2 מיליארד דולר בעולמות הבריאות ומדעי החיים, כאשר משקיע העוגן הוא המיליארדר מורי ארקין, תקים ועדה מייעצת חדשה לחיזוק תחום הבריאות הדיגיטלית בחברה

ניר ארקין / צילום: יונתן בלום
ניר ארקין / צילום: יונתן בלום

קבוצת ארקין, המנהלת קרנות בהיקף של 2 מיליארד דולר בעולמות הבריאות ומדעי החיים, כאשר משקיע העוגן הוא המיליארדר מורי ארקין, הודיעה על חיזוק תחום הבריאות הדיגיטלית באמצעות מינוי ועדה מייעצת חדשה.

בין חברי הוועדה החדשים נמצאים ד"ר דיוויד שולקין, המזכיר לענייני ה-VA, מערכת הבריאות של חיילי וגמלאי צבא ארה"ב, בממשל טארמפ ואובמה; ד"ר דנין ווג'טה, ששימשה בין היתר בסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת הביטוח הענקית יונייטד הלת; פרופ' אייל צימליכמן, סמנכ"ל רפואה, חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית בב"ח שיבא, מייסד ומנהל את זרוע החדשנות של שיבא, ARC; דארן דוורקין , סמנכ"ל האסטרטגיה ב-Press Ganey, חברה לשיפור "חווית המטופל/לקוח" המשרתת מעל ל- 10,000 בתי חולים וארגוני בריאות מסביב לעולם, עם דגש על התעשייה האמריקאית וד"ר סטיב קלאסקו נשיא ומנכ"ל המרכז הרפואי תומס ג'פרסון.

קבוצת ארקין מבצעת השקעות באמצעות הקרנות ארקין ביו ונצ'רס, ארקין ביו קפיטל, ספרה גלובל הלת'קר, ספרה ביוטק ועוד. זרוע ההשקעות בבריאות דיגיטלית של קבוצת ארקין משקיעה בחברות המפתחות מוצרים מבוססי תוכנה ושירותים, מכוונות לשוק האמריקאי ועונות על צורך עסקי מהותי במערכת הרפואית. עד כה השקיעה הזרוע בשש חברות, בהן: Laguna, Rhino, Edocate, Eleos, Medminder ו-Caresyntax.

ד"ר נדב שמעוני, שמוביל את תחום ההשקעות בבריאות דיגיטלית בארקין, אמר כי: "אנחנו מאמינים כי הבדל בין רעיון מוצלח לבין חברה עם מודל עסקי מפותח ושותפויות משמעותיות בשוק היעד, עובר דרך הגישה למומחיות, הבנה עסקית וחיבורים ללקוחות פוטנציאלים. גישה לדמויות מרכזיות בתעשייה היא צורך משמעותי של יזמים ואנו פועלים על מנת ליצר מענה הולם לצורך זה".

ניר ארקין מנכ"ל קבוצת ארקין, אמר כי: "הבריאות הדיגיטלית הינה תחום פורץ דרך, שאנו עתידים להתמקד בו בשנים הקרובות".