דוד לרון מונה לתפקיד מנכ"ל דואר ישראל

דוד לרון, המשנה למנכ"ל שופרסל לשעבר, יחליף את דני גולדשטיין שפרש מתפקידו • לרון מצטרף לחברה בשיאו של משבר גדול המאיים על יציבותה • דואר ישראל נמצאת על סיפו של הסכם הבראה, במסגרתו החברה תיאלץ לעבור קיצוץ משמעותי

סניף דואר ישראל. לרון מצטרף לחברה בשיאו של משבר גדול המאיים על יציבותה / צילום: אייל פישר
סניף דואר ישראל. לרון מצטרף לחברה בשיאו של משבר גדול המאיים על יציבותה / צילום: אייל פישר

פרסום ראשון: דוד לרון, לשעבר המשנה למנכ"ל שופרסל, מונה לתפקיד מנכ"ל דואר ישראל ויחליף את דני גולדשטיין שפרש מתפקידו. ועדת האיתור פנתה ללרון וקראה לו להגיש את מועמדותו לאחר שהתפטר משופרסל לפני מספר שבועות. לרון בעל ניסיון רב בתחום הלוגיסטיקה, ובתחומי השיווק וקודם לכן קודם לכן מילא שורת תפקידים בכירים בחברות שונות כגון דלק ישראל, תנובה, סלקום ושטראוס.

דוד לרון / צילום: סיון פרג'
 דוד לרון / צילום: סיון פרג'

לרון מצטרף לחברה בשיאו של משבר גדול המאיים על יציבותה. דואר ישראל נמצאת על סיפו של הסכם הבראה שבמסגרתו החברה תיאלץ לעבור קיצוץ משמעותי מאוד ותיפרד מכ-1,500-2,000 עובדים מתוך כ-5,000. עלות ההסכם, כפי שנחשפה בגלובס היא 1.7 מיליארד שקל והמדינה מתכוונת לממן זאת דרך הנפקה, הפרטה ומכירת נכסי נדל"ן של הדואר בשווי 450 מיליון שקל. הסכם ההבראה קרוב והוא צפוי להיחתם ביממה הקרובה.

לרון (59, נשוי+ 3), בעל תואר B.A בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, ובוגר מסלול הכשרה מיוחד למנהלים בכירים של מכון TIM (טכניון ו-M.I.T). הוא נבחר בהליך מכרזי על ידי ועדת איתור בראשות יו"ר דירקטוריון דואר ישראל, מישאל וקנין, בהמשך להודעת הפרישה של דני גולדשטיין, שהחליט לפרוש מתפקידו לאחר כהונה של שבע שנים.

עדכונים בהמשך.