המותג המועדף על נשיאי ארה"ב, ברוקס ברדרס, מגיע לישראל

חברת רויאל לינן קפיטל חתמה על הסכם, לפיו תרכוש סחורה של המותג האמריקאי בהיקף של 13 מיליון שקל מדי שנה במשך עשור ותקים גם אתר אונליין • ברוקס ברדרס הוא המלביש הרשמי של הבית הלבן

הנשיאים אובמה וטראמפ במעילי ברוקס ברדרס / צילום: Associated Press, Rob Carr
הנשיאים אובמה וטראמפ במעילי ברוקס ברדרס / צילום: Associated Press, Rob Carr

מותג האופנה היוקרתי ברוקס ברדרס מגיע לישראל. חברת רויאל לינן קפיטל, שבשנה שעברה קיבלה את הזיכיון לשווק את נאוטיקה הום בארץ, תביא גם את המותג האמריקאי, בהתאם להסכם התחייבות של כ-130 מיליון שקל לעשר שנים.

החברה, בהובלת איתמר מוזס ואליאב פופר, חתמה עם Authentic Brands Group (ABG) העולמית על רכישת סחורה בהיקף של מיליוני שקל מדי שנה, ובנוסף כוללת ההשקעה גם הקמת אתר אונליין, פיתוח וניהול מלאים. לרוב, abg אינם מאפשרים ייצור עצמאי מצק הזכיינים, אבל בארץ יפתחו רויאל לינן קפיטל בשיתוף עם דלתא גליל את ליין ההלבשה התחתונה.

סניף של Brooks Brothers / צילום: Shutterstock
 סניף של Brooks Brothers / צילום: Shutterstock

רויאל לינן קפיטל היא חברת ריטייל-טק המתמחה בתחום הטקסטיל ומייצרת קולקציות באמצעות טכנולוגיות תפירה חדשניות. בימים אלו עובדים בחברה, המעסיקה 15 עובדים, גם על טכנולוגיה שתשלב בין עולם הקמעונאות וההזמנות.

"הקמנו את החברה לפני כמעט שנתיים, ומאז אנחנו עובדים על הבאת מותגים שלא היו קיימים בארץ בקטגוריות מסוימות", מסביר מוזס, המכהן כמנכ"ל. "ABG, שמונה מעל 50 מותגים כמו נאוטיקה, ניין ווסט, ברוקס וריבוק - שאותו רכשה בקיץ האחרון ביותר מ-2 מיליארד דולר - בחרו בנו להביא גם את ברוקס ברדרס לארץ באופן רשמי.

"המותג הוא המלביש הרשמי של הבית הלבן, ורוב נשיאי ארה"ב ונשותיהם ב-200 השנים האחרונות לבשו את הבגדים הללו. בתקופת הקורונה המותג נכנס לקשיים, וכשסגרו את כל החנויות לא נשארו לו פלטפורמות מכירה, כיוון שעד אז לא השקיעו באונליין בצורה חזקה.

"כש-ABG רכשו את החברה הם הכניסו את הדיגיטל, והמעצבים הגדולים בעולם לקחו את המותג ומשכו אותו לכיוון הקז'ואל והספורטיבי. כחלק מהאסטרטגיה השיווקית בוצעו גם שיתופי פעולה עם מותגים מוכרים כמו פילה ומשקפי השמש רייבן.

"אנחנו יודעים לקחת מותג ברמה גבוהה ולפתוח שווקים מהר, אבל עדיין לדאוג שכל מוצר ישמור על האיכויות שלו ושהמחיר יהיה אפשרי. המותג הזה הוא הבייבי של ABG, ומביא איתו אמירה חדשה בתחום קו האלגנט במדינת ישראל אשר יפנה לקהלים רחבים וכעת יהיה ניתן למצוא אותם גם בארץ.

"כרגע אנחנו בוחנים עם אילו רשתות לעבוד, כשעד כה קיבלנו פניות מהמון גופים, והפעילות צפויה להתחיל עד סוף השנה. טווח המחירים יכול לעמוד על 3,500 דולר למעילי קשמיר ומעילים מצמר גמלים, ויש גם מעילים ב-700 דולר".