ארמו גייסה 30 מיליון דולר להגנה על קוברנטיס

הגיוס של ארמו, שמתמחה באבטחת קוברנטיס על בסיס קוד פתוח, הובל על ידי טייגר גלובל האמריקאית • ארמו מתחרה בין השאר בחד הקרן הישראלי אקווה סקיוריטי ובענקית הסייבר פאלו אלטו נטוורקס, שלהם פתרונות בתחום

עובדי ארמו / צילום: יח''צ
עובדי ארמו / צילום: יח''צ

חברת ארמו (ARMO), שמתמחה באבטחת קוברנטיס (על בסיס קוד פתוח, הודיעה היום (ד') על גיוס של 30 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי טייגר גלובל האמריקאית, מהקרנות הדומיננטיות בהייטק הישראלי, ובהשתתפות הייפרוויז ונצ'רס והמשקיעים הקיימים פיטנגו פירסט ופלד ונצ'רס. זהו סבב הגיוס השני של ארמו, שהוקמה ב-2019, ולפניו היא גייסה סיד של 4.5 מיליון דולר. ארמו מעסיקה 20 עובדים בישראל ועוד ארבעה מחוץ לה, שניים באוקראינה ושניים בפולין.

קוברנטיס היא מערכת קוד פתוח פופולרית לפריסה וניהול של יישומים בקונטיינרים בענן. ארמו מפתחת פתרון שסורק ומזהה בעיות קונפיגורציה ופגיעויות בסביבת קוברנטיס. בין השחקנים בשוק שמציעים פתרונות להגנת קוברנטיס אפשר למנות גם את ענקית הסייבר פאלו אלטו נטוורקס ואת חד הקרן הישראלי אקווה סקיוריטי.

לדברי שאולי רוזן, מנכ"ל ומייסד-שותף של ארמו, היתרון הגדול של ארמו הוא בכך שהחברה מתמחה אך ורק בקוברנטיס. "אנחנו החברה היחידה שעושה רק אבטחת קוברנטיס, בלי להתעסק בסוגים אחרים של אבטחת ענן. לדעתנו קוברנטיס זאת בעיה מספיק רחבה כדי להתמקד בה, במטרה לתת פתרון לכל הבעיות בקוברנטיס עבור מיליוני משתמשים", הוא אומר.

מלבד רוזן, שני המייסדים האחרים של ארמו הם לאוניד סנדלר ובן הירשברג. בדומה לחברות סייבר כמו סניק, ארמו ממצבת עצמה כחברה הפועלת בגישה של "צמיחה מבוססת מוצר" (Product led growth), כלומר כזו שפונה קודם כל לצרכים של המפתחים ולא לאלו של מנהלי האבטחה בארגון. ארמו מאפשרת למפתחים להשתמש בגרסת הקוד הפתוח שלה ומקווים שכך, מלמטה למעלה, הם ישכנעו את מנהלי הפיתוח לקנות את הגרסה בתשלום. לחברה עשרות אלפי משתמשים בקוד פתוח ומעל 2,500 בגרסת המנוי בתשלום.