בריינסוויי: צמיחה של 30% בהכנסות ברבעון הראשון לכ-8 מיליון דולר

ההפסד התפעולי ברבעון הסתכם ב-1.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי בסך של כ- 801 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד

עובדי  חברת בריינסווי + המכשיר לחקר המוחי / צילום: רפי קוץ
עובדי חברת בריינסווי + המכשיר לחקר המוחי / צילום: רפי קוץ

חברת בריינסוויי דיווחה כי ההכנסות ברבעון הראשון של 2022 הסתכמו בכ-8 מיליון דולר, בהשוואה לכ-6.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021, עלייה של 30%. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2022 עמד על 77%, בהשוואה ל-76% ברבעון המקביל ב-2021.

ההפסד התפעולי ברבעון הסתכם ב-1.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי בסך של 801 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד. 

בסוף חודש מרץ היה לבריינסוויי בסיס התקנות של 790 מערכות Deep TMS, המשקף עלייה של 21% ביחס לבסיס ההתקנות בתקופה המקבילה אשתקד.

"הביצועים החזקים שלנו ברבעון הראשון משקפים את המשך המומנטום העסקי הכולל שלנו", ציין ד"ר כריסטופר וון ג'אקו , נשיא ומנכ"ל בריינסוויי. "הרבעון הראשון השנה היה והרבעון השביעי ברציפות בו אנו מציגים צמיחה משנה לשנה. אלו הן תוצאות מרשימות בייחוד לאור העובדה שהצוות התמודד עם אתגרים תפעוליים משמעותיים עקב הזינוק בתחלואה בגל האומיקרון במחצית הראשונה של הרבעון". 

"חשוב מכך, אנו רואים ביקוש גובר לטיפול ב-Deep TMS במספר אינדיקציות, ואנו צופים שהמגמות החיוביות אף ימשיכו בשנה הקרובה ואף מעבר לכך", המשיך וון ג'אקו. "כדי להמשיך ולמנף את המגמות העסקיות בתחום שלנו, שיפרנו באופן אסטרטגי את השדרה הניהולית שלנו, מהלך שנועד להניע צמיחה ארוכת טווח ברחבי העולם".