סמנכ"ל הכספים של פרטנר תמיר אמר פורש מתפקידו

אמר מונה לפני 5 שנים ע"י איציק בנבנישתי שכיהן בזמנו כמנכ"ל פרטנר • המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים החליט לפרוש אחרי שהגיע למסקנה שמיצה את עצמו בתפקיד  • אמר: "אני מסיים היום 5 שנים מלאות בעשייה והישגים"

תמיר אמר, משנה למנכ''ל פרטנר / צילום: ישראל שם טוב
תמיר אמר, משנה למנכ''ל פרטנר / צילום: ישראל שם טוב

תמיר אמר, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של פרטנר  הודיע על פרישה מתפקידו. אמר מונה לפני 5 שנים ע"י איציק בנבנישתי שכיהן בזמנו כמנכ"ל פרטנר. אמר היה מועמד לתפקיד מנכ"ל פרטנר אחרי בנבנישתי ואחרי אבי צבי, שהחליף אותו, ומהחברה נמסר שהחליט לפרוש אחרי שמיצה את עצמו בתפקיד וברצון לפנות לדרך חדשה. הוא מונה לתפקיד המשנה על ידי צבי שמינה אותו ואת קוקי טרוזמן לתפקידי משנה במסגרת הרצון לשמרם בחברה. ההערכה היא שפניו של אמר לתפקידי מנכ"ל.

אמר קיבל את האחריות על פרויקט הסיבים של פרטנר שהיום מגיעה לכ - 850 אלף משקי בית, ואיתנותה הפיננסית של החברה נזקפת גם לזכותו. הוא היה מעורב בכל הצמתים המרכזיים של החברה בשנים האחרונות החל בטלוויזיה, וכלה בניסיונות לרכוש את WE4G וכניסת החברה לתחום החשמל.

אמר מסר: ״אני מסיים היום 5 שנים מלאות בעשייה והישגים. אחרי חפיפה מסודרת אצא לדרך חדשה עם אתגרים חדשים. אני מבקש להודות להנהלות החברה לאורך הדרך על האמון וההצלחות המשותפות, ולעובדות והעובדים הטובים ביותר בשוק".

מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי, מסר: ״לתמיר חלק מרכזי בביסוסה של פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת, עם פיתוח והאצה של פעילות הסיבים ומיצובה של פרטנר כשחקנית מרכזית בתחום. אני מאחל לתמיר הצלחה בהמשך הדרך".