מלון בוטיק חדש בתל אביב ומתחם אירוח בכנרת: איפה תשלמו 18 אלף שקל ללילה

מלון בוטיק חדש נחנך בתל אביב ומצטרף למלונות הבוטיק שעוטפים את כיכר דיזנגוף בעיר • המלון ששמו "בקסטייג'" הוא המלון ה-16 של רשת המלונות אטלס • ובכנרת: וילות עם בריכה פרטית, שף צמוד ומזח ירידה למים

מלון בקסטייג' / צילום: נתן דביר
מלון בקסטייג' / צילום: נתן דביר

מלון הבוטיק החדש בקסטייג' בתל אביב כולל 48 חדרים והוא נפתח במבנה "בית ארלוזורוב" במקום שבו שהה תיאטרון "אהל", תיאטרון הפועלים הראשון בישראל שנוסד לפני כמאה שנים. מדובר במבנה שהוגדר לשימור מחמיר כשבעיצובו נשמרה אווירת התיאטרון. הקמת המלון בהשקעה הנאמדת ב-50 מיליון שקל ארכה כעשר שנים, פרק זמן שעלול להרתיע משקיעים ויזמים מכניסה לתחום המלונאות, אך היות שמדובר במבנה לשימור מחמיר - הליך הבנייה והאישורים הנדרשים נמשכים זמן ארוך יותר.

מלון בקסטייג' / צילום: נתן דביר
 מלון בקסטייג' / צילום: נתן דביר

הרשת נמצאת בעיצומה של התרחבות כפי שאומר סמנכ"ל התפעול ליאור ליפמן. "תמיד יש מלון נוסף בקנה, זו האסטרטגיה שלנו. ממש עכשיו אנחנו עובדים על תהליך היצירה של מלון חדש במבנה שגרירות טורקיה ברחוב הירקון בתל אביב" ליפמן מציין כי, "ישנם עוד פרויקטים שכרגע עוד לא יכולים לדבר עליהם כי הם בהתהוות, אבל אנחנו בעיצומה של עשיה מרובה".

לשאלה האם מלונות הרשת, הנשענים בעיקר על תיירות נכנסת חווים התאוששות מלאה עם החזרת התיירות לישראל עונה ליפמן, "אנחנו מרגישים את ההתאוששות אבל עדיין לא בממדים של לפני הקורונה".

בדומה למלונות אחרים של אטלס, גם במלון הזו יוכלו מי שלא נמנים על אורחי המלון להיכנס לטובת חוויה קולינרית: ארוחת בוקר שעליה אמונים בימאית התיאטרון יעל רסולי והשף עידו פיינר ("רוברטה וינצ'י), המייעץ קולינארית למלון. בערב יפעל במקום לאונג' בר מבית המותג Moli, של היינן אייל דרורי וגל ארזי המגיע מתחום האירוח והאלכוהול.

וכמה עולה לילה במלון? על פי אתר אטלס המחירים ללילה בחודש מתחילים בטווח של 730-1,100 שקל על פי מועד החופשה.

וילות בכינרת ב-18 אלף שקל ללילה

בצד השני של המדינה, באזור הכנרת הושק לאחרונה מתחם נופש בשם YAMA הבנוי משתי וילות המשתרעות על שטח של 5 דונם על חוף גנוסר בכנרת. בתמורה ל-12 אלף שקל ללילה באמצע השבוע, ל-15 אלף שקל ללילה בסופי שבוע (למינימום של שני לילות) ול-18 אלף שקל ללילה בתקופת החגים - ייהנו האורחים מבריכה פרטית, שף צמוד ומזח עם ירידה לכנרת. כל וילה משתרעת על שטח של 220 מ"ר והיא יכולה לאכלס עד 8 אורחים בארבעה חדרי שינה צמודי חדרי אמבטיה. אגב, מבחינת YAMA כדי להשלים את החוויה ההגעה למקום תדלג על פקקי התנועה והיא תיעשה במסוק פרטי הישר למנחת המטוסים שבמקום.

ווילה במלון יאמה בכנרת / צילום: יח''צ
 ווילה במלון יאמה בכנרת / צילום: יח''צ

בעלי המתחם הם משפחת בלושטיין, מבעלי רשת הדיור המוגן בית בכפר. בכתבה שפורסמה עוד ב-2019 בגלובס שווק פרויקט YAMA living resort ככזה המציב "סטנדרט עולמי בתחום בתי היוקרה, ומספק חוויית מגורים בטבע שטרם נראתה בישראל". המתחם המלונאי שנפתח כעת מסכם דרך שהחלה עוד ב-1996 אז רכשה משפחת בלושטיין קרקע מקיבוץ גנוסר במטרה להקים מתחם דיור מוגן שאמור היה לכלול מאות חדרים. מדיור מוגן הפך המתחם לכזה המציע אירוח יוקרה בשני מבנים ובעיקר למי שהפרוטה מצויה בכיסו