תמורת 78 אלף דולר בשנה: מפעל ממתקים קנדי מחפש טועם ראשי

מפעל הממתקים הקנדי Candy House מחפש סמנכ"ל ממתקים שיהיה אחראי על טעימה ואישור של ממתקים חדשים • דרישות התפקיד: גיל חמש ומעלה, חיבה למתוקים ונוכחות ברשתות חברתיות

חנות ממתקים / צילום: Shutterstock, VIVIAN NG
חנות ממתקים / צילום: Shutterstock, VIVIAN NG

חברת ייצור הממתקים הקנדית Candy Funhouse מחפשת טועם מקצועי ומציעה משכורת של עד 78 אלף דולר בשנה.

מפעל הממתקים, שנמצא באונטריו, פרסם בשבוע שעבר משרה לחיפוש "סמנכ"ל הממתקים" (CCO) הראשון בעולם, לטענתם. התפקיד של טועם הממתקים הראשי כולל טעימות של כ-3,500 מוצרים בחודש, השתתפות בפגישות והענקת "חותמת אישור רשמית" לממתקים חדשים, כך לפי הפרסום בלינקדאין.

3,500 ממתקים בחודש זה לא מעט. מדובר על כ-113 טעימות ביום, פי חמישה מכמות הסוכר המומלצת ליום. למרבה המזל, המפעל מכסה טיפולי שיניים למי שיתקבל לתפקיד.

@candyfunhouse Apply Now! 刚 #candyfunhouse #cco #chiefcandyofficer #candyologist #fyp ♬ Music For a Sushi Restaurant - Harry Styles

דרישות התפקיד

כדי להתקבל לתפקיד עליכם להיות מעל גיל חמש, להתגורר בצפון אמריקה ולאהוב סוכר. בנוסף, הורים יכולים להגיש את מועמדות ילדיהם, כי "כמו אהבה לממתקים, התפקיד לא מותנה בגיל". לפני תחילת התפקיד, סמנכ"ל הממתקים יעבור הדרכה כדי לאמן את בלוטות הטעם.

תפקיד הסמנכ"ל יכול להתבצע מהבית, מהמשרדים בניו ג'רזי או מטורנטו, קנדה. מסגרת התפקיד היא משרה מלאה של 40 שעות שבועיות, אבל החברה תתגמש בשעות העבודה אם ייבחר צעיר מתחת לגיל 18.

מנכ"ל החברה ג'מל הג'אזי אמר בראיון ל-CNBC כי "יהיה מעניין לראות ישיבות מנהלים עם ילד או ילדה צעירים". עוד הוא אמר כי הם מאמינים ש"הדמיון והיצירתיות של ילדים יתרמו רבות לחברה".

התפקיד מכוון לאנשים בעלי יכולת הנהגה ונוכחות ברשתות החברתיות, זאת מכיוון שלמפעל יש חשבון טיקטוק עם מעל 2.8 מיליון עוקבים, והסמנכ"ל ייקח ככל הנראה חלק בקמפיינים.

החברה מנוהלת על-ידי שני אחים, המנכ"ל  ג'מל הג'אזי ואחיו מו. החברה מייצרת ומשווקת ממתקים באינטרנט, והג'אזי מספר כי שנת הקורונה העלתה את מכירות הממתקים לכ-15 מיליון דולר.