מבזק לפרטנר: דגנית קרמר מצטרפת לחברה כמשנה למנכ"ל

קרמר, המשנה למנכ"ל פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes בשנים האחרונות, שהודיעה לאחרונה על פרישה לאחר שלא מונתה למנכ"לית החברות-הבנות של בזק, מונתה למשנה למנכ"ל פרטנר אבי גבאי

דגנית קרמר / צילום: איל יצהר
דגנית קרמר / צילום: איל יצהר

דגנית קרמר מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל פרטנר - כך נודע לגלובס. קרמר, שעד השבוע שעבר שימשה כמנכ"לית בפועל של החברות-הבנות בבזק (פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes) וכמשנה למנכ"ל בשנים האחרונות, מצטרפת לנבחרת החדשה שמגבש אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר החדש. 

דגנית קרמר: "עדיין קיימים פערים מובהקים בין גברים לנשים, בעיקר בקרב הדרג הניהולי הבכיר" 
אילן סיגל עובר מגולן טלקום לחברות-הבנות בבזק. מה מחכה לו ולרן גוראון? 
מנכ"ל בזק דודו מזרחי פורש. אלה המועמדים להחליפו 

קרמר הייתה מועמדת לתפקיד מנכ"לית החברות-הבנות בבזק לפני כשלושה חודשים, אך הדירקטוריון החליטו למנות את אילן סיגל לתפקיד, וקרמר הודיעה על פרישה. 

כבר בסמוך להודעת הפרישה שלה מבזק, הוצע לקרמר להתמודד על תפקיד מנכ"לית פרטנר, כאשר לא היה ברור אם אבי גבאי, שהגיע לפרטנר גם כבעלים וכחלק מקבוצת השליטה, ירצה את תפקיד המנכ"ל. בעקבות המינוי של גבאי כמנכ"ל, הוצע לקרמר להצטרף לפרטנר כמשנה למנכ"ל, וכעת כאמור היא מונתה לתפקיד. 

לקרמר יש ניסיון רחב בעולמות התקשורת השונים ובעיקר בעולמות השירות והתפעול, והיא אחת מהמנהלות הבכירות הוותיקות בענף. לאחרונה היא גם נכללה ברשימת 50 הנשים המשפיעות של גלובס.

קרמר שימשה כמשנה למנכ"ל החברות-הבנות בבזק בתקופתו של המנכ"ל רן גוראון, ובקבוצה ראו בה כמועמדת המובילה להחליפו. כאמור, משלא מונתה למנכ"לית החברות-הבנות, היא החליטה לפרוש מבזק עם כניסתו של סיגל לתפקיד השבוע.

בנוסף למינוי של קרמר, דירקטוריון פרטנר אישר עוד שני מינויים נוספים. מירי תקוטיאל, המשמשת כמנהלת אגף תכנון ובקרה תאגידי בבזק, מונתה לסמנכ"לית כספים במקום תמיר אמר שפרש. יבגני דולקרט, שמשמש כמנהל אגף תכנון ורכש בפרטנר, מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש ותפעול במקום עדי קורן שפרשה.