טיקטוק חתמה על הסכם חסות לליגת העל ולמינהלת הליגות לכדורגל בשווי של כ-1.5 מיליון שקל

לפי ההודעה, "קבוצות ליגת ONE ZERO יחד עם המינהלת יתפעלו באופן שוטף חשבון טיקטוק, יפיקו ויעלו תכנים בלעדיים, שיתופי-פעולה עם משפיענים, שידורים חיים מאחורי הקלעים ועוד" • בנוסף תכלול העסקה שילוט במגרשים וחסות על גבי הווסטים של השחקנים בזמן החימום ובמעמד הכדור

טיקטוק / צילום: Shutterstock, XanderSt
טיקטוק / צילום: Shutterstock, XanderSt

הרשת החברתית טיקטוק חתמה על הסכם חסות משנית לליגת ONE ZERO ולמינהלת הליגות לכדורגל. על-פי ההערכות גלובס, סך העסקה בשווי של כ-1.5 מיליון שקל. 

לא רק רשת חברתית לצעירים? טיקטוק מרחיבה את פעילותה ופוזלת להייטק הישראלי 

לפי הודעה לעיתונות, החסות של טיקטוק תתבטא ראשית ברשת החברתית: "קבוצות ליגת ONE ZERO יחד עם המינהלת יתפעלו באופן שוטף חשבון טיקטוק (כ-15 חשבונות), יפיקו ויעלו תכנים בלעדיים, שיתופי-פעולה עם משפיענים, שידורים חיים מאחורי הקלעים ועוד". עוד נכתב כי העסקה תכלול שילוט במגרשים וחסות על גבי הווסטים של השחקנים בזמן החימום ובמעמד הכדור. 

אחד מהנושאים הבוערים ביותר בישראל ברשתות החברתיות זה ספורט. לפי טיקטוק, ישנם כ-70 מיליון צפיות בהאשטאג #ליגתהעל, כמעט חצי מיליארד צפיות בהאשטאג #כדורגל הכולל תכנים בשפה העברית, התגית #ספורט מונה 131 מיליון צפיות, ו-#ספורטוק 31 מיליון צפיות. גם התגית של המינהלת מקבלת צפיות רבות - #מנהלתהליגותבכדורגל כוללת 1.5 מיליון צפיות ברשת החברתית טיקטוק.

מנהל פעילות התוכן של טיקטוק בישראל, אביעד רוזנבוים, מדגיש את הנתונים: "ספורט הוא תחום חשוב ביותר לטיקטוק, עם מיליארדי צפיות מסביב לעולם. עכשיו, לראשונה, לאוהדי הכדורגל הישראלים תינתן הצצה אל מאחורי הקלעים ולרגעים נדירים בחייהם של הספורטאים".

יו"ר מינהלת הליגות, ארז כלפון, מסר בהודעה כי "ההצטרפות של טיקטוק לנותני החסות של הכדורגל המקצועני היא חותמת נוספת להצלחה של האסטרטגיה אשר מיושמת בפעילות הדיגיטל של המינהלת והקבוצות בשנים האחרונות, ומטרתה להפוך את הכדורגל הישראלי לדומיננטי ומשפיע". לדבריו, טיקטוק תסייע להם להגדיל את קהל האוהדים שבא לאצטדיונים, צופה במשחקים ועוקב אחרי המינהלת וקבוצות הליגה.

זו לא הפעם הראשונה שטיקטוק משקיעה בספורט בינלאומי או בישראל. לפלטפורמת הבידור יש חסויות ברחבי העולם: בין היתר - בעבר טיקטוק העניקה חסות רשמית למשחקי היורו ב-2020, אז זו הייתה הפעם הראשונה שפלטפורמת בידור דיגיטלית נתנה חסות לטורניר בינלאומי גדול, כך לפי הודעת UEFA. לאחר מכן טיקטוק הודיעה כי תיתן חסות גם למשחקי היורו 2022 לנשים. בנוסף, טיקטוק הכריזה על חסות נוספת לארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בישראל. אז הרשת החברתית הודיעה כי תסייע ותקדם חשבונות טיקטוק של הארגון ותכשיר את השחקניות והשחקנים לשימוש בטיקטוק. כעת, לראשונה, טיקטוק ישראל תשקיע בליגה כאן במדינה.