מיהו הסטארט-אפ המבטיח בתעשייה? הצביעו והשפיעו

במסגרת דירוג הסטארט-אפים המבטיחים של השנה, יוכרז גם "חביב הקהל" שזהותו תיקבע באמצעות סקר גולשים • הזוכה יוכרז בחודש דצמבר, לצד רשימת עשר החברות המבטיחות שדורגו ע"י משקיעי ההייטק בישראל

זו השנה ה-17 בה משקיעים בהייטק הישראלי - מקומיים וזרים - מכל תחומי הטכנולוגיה מדרגים עבור גלובס את רשימת עשרת הסטארט-אפים המבטיחים. כמדי שנה, נמנות עם הרשימה חברות צעירות ופורצות דרך, שמייצרות אימפקט על תעשיות וצרכנים רבים, צומחות באופן בריא, וששמן נישא בפי משקיעי הון סיכון ובנקאי השקעות כמועמדות אפשריות להנפקה בעוד כשנתיים או שלוש, לכשיפתחו שערי הבורסה בניו יורק.

לצד הדירוג הרשמי של גלובס, יוכרז השנה גם חביב הקהל זהותו תיקבע באמצעות סקר גולשים. עכשיו, גם לכם יש הזדמנות לחלוק עמנו את זהותה של החברה שלדעתכם ראויה לתואר הסטארט-אפ המבטיח בישראל.

בין המתחרים השנה, 30 חברות צעירות שדורגו במקום הגבוה ביותר על-ידי כ-90 קרנות השקעה הפעילות בישראל. בהן: אפליקציית שיפור האנגלית של AI21, הדפדפן המאובטח של Guardio, כרטיס האשראי הווירטואלי של Mesh, תוכנת המחשוב הקוונטי של Classiq, מערכת ניהול הבנייה של Buildots ומפתחת החלב המתורבת Remilk.

מי תצטרף השנה לחברות כמו מאנדיי, למונייד, מליו, גונג וארמיס שדורגו בעבר במקומות גבוהים? הצביעו עכשיו לחביב הגולשים בדירוג הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס ושתפו עם חבריכם. ההצבעה תסתיים ביום ראשון, 11 לדצמבר, ובימים שלאחר מכן תתפרסם בחירת הקהל, לצד דירוג המערכת.

הדירוג ייחשף באירוע מיוחד שייערך ב- 14 לדצמבר במועדון הזאפה בתל אביב. הירשמו כאן.