הזדמנות אחרונה להירשם: מי יהיו 40 הצעירים המבטיחים של גלובס?

הגשת המועמדות לפרויקט המנהיגות הצעירה של גלובס פתוחה לכולן ולכולם • השנה לראשונה תוביל את תהליך המיון פסיכולוגית תעסוקתית מומחית • כמיטב המסורת, ועדה מייעצת שמורכבת מבוגרי הפרויקט לדורותיו תסייע בהרכבת רשימת הנבחרים הסופית • ההרשמה פתוחה עד 18 בדצמבר 2022 בחצות 

פרויקט המנהיגות הצעירה של גלובס, או בשמו הפופולרי "40 עד 40", מאתר, בוחר ומציג כבר 17 שנים ברציפות את נבחרת הצעירות והצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40. בהתאם להחלטה שקיבלנו לפני שנתיים, הגשת המועמדות לפרויקט פתוחה לכולן ולכולם.

גלובס חרת על דגלו ערכים של ייצוג הולם לכל הקולות, המגזרים, הדתות והגוונים בחברה, ואנחנו מקווים באופן זה לפתוח עוד יותר את שערי "המועדון".

לחצו כאן להגשת מועמדות 

השנה לראשונה תוביל את תהליך המיון ד"ר ליאת בסיס, פסיכולוגית תעסוקתית מומחית ובעלת ניסיון רב בפיתוח תהליכי מיון. מדובר בחידוש שנועד לאפשר לנו לדייק עוד יותר את תהליך המיון, להפוך אותו למקצועי יותר וכן לתת מענה להיקפים הולכים וגדלים של מועמדים, כפי שראינו בשנים האחרונות. מערכת גלובס תשתתף גם כן בתהליך המיון, לצד מומחים מקצועיים ובוגרי הפרויקט לדורותיו.

אנחנו מחפשים את הנשים והגברים שמובילים שינוי בכל קצוות החברה הישראלית, מנהיגות ומנהיגים בעלי עשייה מרשימה מוכחת לצד אופק מבטיח; כאלה ששמים עצמם בחזית ההתמודדות העסקית, החברתית, הסביבתית, החינוכית, המדעית והרפואית; היזמות והיזמים ששינו כיוון ואנשי הניהול, החברה, הרגולציה והכלכלה שחושבים ופועלים מחוץ לקופסה.

לאורך השנים נבחרו להשתתף בפרויקט צעירים רבים שהפכו עם הזמן למרכזיים מאוד בציבוריות הישראלית ובהם משה בר סימן טוב, רקפת רוסק עמינח, ינקי קוינט, קירה רדינסקי, רג'ואן גרייב, רן בליצר, אבי צבי, ליעד אגמון, הדיל עונאללה סעד, רותם ידלין, לילך אשר טופילסקי, כנרת בראשי, גיגי לוי, יעל אנדורן, מיכל עבאדי-בויאנג'ו, קובי הבר, אורנה הוזמן בכור, ריי ביטון, אבי ליכט, אבי ילאו, טל אוחנה, איציק קרומבי ועוד רבים אחרים.

אם נכון ל-31 בדצמבר 2022 לא מלאו לכם 40 ואתם רואים בעצמכם מועמדים ראויים, או מכירים מועמדים ראויים שכאלה, נשמח לתת לכם את הבמה. שימו לב: ההרשמה נסגרת ב-18 בדצמבר 2022, בחצות. פניות שיתקבלו מאוחר יותר לא יובאו בחשבון. בהצלחה לכל המועמדות והמועמדים.