בעקבות לחצי השר כץ: אבי ניסנקורן מתפטר מתפקידו כנשיא התאחדות המלונות

ניסנקורן במכתב למלונאים: "לאחרונה עלתה דרישה בוטה משר התיירות כי אסיים את כהונתי, או שיהיו לכך השלכות על שיתוף-הפעולה מול המשרד; החלטתי לא לאפשר לקחת את ענף המלונאות כבן-ערובה של שיקולים זרים" • בסביבת השר חיים כץ מסרו בתגובה: "לא ראינו מקום לשיתוף-פעולה בשל חוסר האמון בניסנקורן והיסטוריית הבגידות שלו בשותפיו"

אבי ניסנקורן / צילום: דוברות הכנסת עדינה ולמן
אבי ניסנקורן / צילום: דוברות הכנסת עדינה ולמן

יו"ר התאחדות המלונות, אבי ניסנקורן, הודיע היום (ב') על התפטרותו בעקבות התבטאויות השר חיים כץ כלפיו.

דיפלומט ושסטוביץ ייפגעו? האוצר מחייה תוכנית להגבלת יבואני המזון
במטרה להשתתף במחאה נגד הממשלה: אחד מחברי הוועדה המוניטרית מתפטר  

"לאחרונה עלתה דרישה בוטה משר התיירות כי אסיים את כהונתי, וכי במקרה שלא, יהיו לכך השלכות על שיתוף-הפעולה מול המשרד", כתב היום ניסנקורן במכתב למלונאים. ניסנקורן הוסיף דרישה זו נובעת מהעובדה כי לא תמך כיו"ר ועדת הכנסת במתן חסינות לשר כץ".

"החלטתי לא לאפשר לקחת את ענף המלונאות, שיקר לליבי ואשר עמלתי על התאוששותו, כבן-ערובה של שיקולים זרים, והחלטתי להודיע על סיום תפקיד בסוף חודש זה. אמשיך ואפעל על בסיס הערכים בהם אני מאמין", הוסיף ניסנקורן.

לדבריו, "הלחצים הפוליטיים והשיקולים הזרים הם חציית קו אדום. התנהלות זו מהווה חלק מליקוי מאורות גדול אשר כרגע משחיר את החברה הישראלית ומאיים על קיומה הערכי והדמוקרטי".

בסביבתו של כץ מסרו בתגובה להתפטרותו של ניסנקורן: " אין קשר לדיון החסינות אלא לעצם העובדה הבסיסית שבגינה לא ראינו מקום לשיתוף-פעולה, והיא חוסר האמון באיש והיסטוריית הבגידות של ניסנקורן בשותפיו. איננו עובדים עם אנשים שלא מכבדים את מילותיהם והוכיחו בכל שותפות בעבר כי לא ניתן לסמוך עליהם".