צורף עוזבת את משרד הפרסום יהושע TBWA, שם כיהנה כמנכ"לית, ותהיה אחראית על 45 חנויות אדידס שבזיכיון של אלקטרה • לפי אדידס ישראל, מדובר בכ-15% מכלל פעילות המותג בארץ
היקף התקציב השנתי של כצט עומד על כ־10 מיליון שקל • עד כה הוא טופל בידי מספר משרדי פרסום קטנים, וכעת הוא ירוכז במשרד אחד
עד לאחרונה כיהנה צורף כסמנכ"לית שיווק ודיגיטל בקבוצת סמלת, וכעת היא מצטרפת לרשימה המצומצמת של מנהלות בכירות בענף הפרסום • בין לקוחות המשרד נמנים מקדונלד'ס, כאל, קופת-חולים מכבי, טויוטה, ווינר וקניוני עופר
אדידסאלקטרה מוצרי צריכהיהושע TBWAיניב פיינשניידריפתח סריכצטמינוי בכיריםמשרדי פרסוםרמי יהושעתקציב פרסום