טל צורף תכהן כמנכ"לית משרד הפרסום יהושע TBWA

עד לאחרונה כיהנה צורף כסמנכ"לית שיווק ודיגיטל בקבוצת סמלת, וכעת היא מצטרפת לרשימה המצומצמת של מנהלות בכירות בענף הפרסום • בין לקוחות המשרד נמנים מקדונלד'ס, כאל, קופת-חולים מכבי, טויוטה, ווינר וקניוני עופר ‎

טל צורף. תכהן כמנכ''לית משרד הפרסום יהושע TBWA / צילום: תמונה פרטית
טל צורף. תכהן כמנכ''לית משרד הפרסום יהושע TBWA / צילום: תמונה פרטית

טל צורף מצטרפת למשרד הפרסום יהושע TBWA של הפרסומאי רמי יהושע, ותכהן כמנכ"לית. היא תחליף את יניב פיינשניידר, שכיהן בתפקיד פחות משנה ופרש מסיבות אישיות. 

בין הלקוחות הבולטים של המשרד נמנים מקדונלד'ס, כאל, קופת-חולים מכבי, טויוטה, אייס, ווינר, קניוני עופר ואחרים. 

מנקודת התחלה דומה לשווי גבוה פי 14: כך עקפה פוקס את קסטרו בדרך לפסגה
פחות מותגים, יותר דירות: כיכר המדינה כבר לא יוקרתית כמו פעם

לצורף יש ניסיון של יותר מ-20 שנה בעולמות השיווק, הפרסום והדיגיטל, אם כי זהו תפקידה הבכיר הראשון במשרד פרסום. בין היתר היא כיהנה בתפקידים שונים בפלאפון, בבזק בינלאומי, בסלקום, בשטראוס ובכלמוביל. מאז סוף 2021 כיהנה כסמנכ"לית שיווק ודיגיטל בקבוצת סמלת, המייבאת את המותגים פיאט, אלפא וג'יפ. 

המינוי של צורף מצטרף לרשימה ההולכת ומתעבה של מנהלות בכירות בענף הפרסום, וכוללת בין היתר את אתי עבדי, מנכ"לית מקאן תל אביב; שלי שמיר-קינן, מנכ"לית באומן-בר-ריבנאי; אימי עירון, מנכ"לית ליאו ברנט; שרון שלו-לבצור, שותפה במשרד מנצ'; ואליקה מרחבי, מנכ"לית זרמון גרופ. בתפקידי משנה למנכ"ל מכהנות שירי הייסר בראובני-פרידן וגלי שטרקמן בברוקנר-יער-לוי.

"אני שמחה להצטרף לארגון עם מורשת מדהימה ועתיד מדהים עוד יותר", אומרת צורף, "ולעבוד עם לקוחות מהגדולים במשק, שאיתם נבנו מערכות יחסים עמוקות וארוכות-שנים של הצלחות משותפות".

לדברי רמי יהושע, ‎"טל מביאה עמה ניסיון מוכח ורב-שנים בהובלת תהליכים שיווקיים אסטרטגיים, הן בעולמות השיווק הקלאסי והן בתחומים חדשים מבוססי דיגיטציה ודאטה בשווקים תחרותיים.

"במסגרת תפקידה היא תהיה אמונה על צמיחת המשרד ועל השותפות שלנו עם לקוחותינו, בעולם המשתנה בקצב הולך וגובר, שבו נדרשות מקצוענות וקריאטיביות ברמות הגבוהות ביותר. אני משוכנע שהיא תנחל הצלחות ושיאים, ומודה ליניב פיינשניידר על תרומתו למשרד".

נזכיר כי בסוף נובמבר האחרון הודיע יהושע TBWA על שותפות חדשה עם סוכנות לימה של אשת הקריאייטיב והסושיאל לי מלאך. הסוכנות התמחתה בפתרונות לתוכן, סושיאל ומשפיענים בעולמות הדיגיטל, ובמסגרת המהלך - שעורר תגובות רבות בענף - עבר הדגש ליצירת תוכן וסטוריטלינג ולהפקות תוכן בדיגיטל.