מורן דאי, ששימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית שיווק ודיגיטל בסמלת, תחליף את טל צורף שעזבה לטובת תפקיד מנכ"לית חנויות אדידס בזכיינות באלקטרה מוצרי צריכה • בין הלקוחות הבולטים של יהושע TBWA: טויוטה, מקדונלד'ס, טוטו ווינר ו-IBI
צורף עוזבת את משרד הפרסום יהושע TBWA, שם כיהנה כמנכ"לית, ותהיה אחראית על 45 חנויות אדידס שבזיכיון של אלקטרה • לפי אדידס ישראל, מדובר בכ-15% מכלל פעילות המותג בארץ
היקף התקציב השנתי של כצט עומד על כ־10 מיליון שקל • עד כה הוא טופל בידי מספר משרדי פרסום קטנים, וכעת הוא ירוכז במשרד אחד
עד לאחרונה כיהנה צורף כסמנכ"לית שיווק ודיגיטל בקבוצת סמלת, וכעת היא מצטרפת לרשימה המצומצמת של מנהלות בכירות בענף הפרסום • בין לקוחות המשרד נמנים מקדונלד'ס, כאל, קופת-חולים מכבי, טויוטה, ווינר וקניוני עופר
אדידסאלקטרה מוצרי צריכהיהושע TBWAיפתח סריכצטמינוי בכיריםמנכ"ליםמשרדי פרסוםרמי יהושעתקציב פרסום