ראפיד7 מפטרת כ-20% מעובדי החברה בישראל

ראפיד7, יוצאת בסבב פיטורים של כ-470 עובדים בעולם • בישראל תצומצם מצבת כח האדם בכ-20% • מנכ״ל החברה, קורי תומאס אמר במכתב פתוח כי הארגון מחדש "יגדיל את היכולת שלנו להשקיע היכן שהלקוחות צריכים את זה"

ראפיד7 / צילום: Shutterstock
ראפיד7 / צילום: Shutterstock

ראפיד7, חברה אמריקאית המפתחת פלטפורמת אבטחה וניתוחים אנליטיים לאבטחת סייבר יוצאת בסבב פיטורים, גם בשלוחה בישראל.

כחלק ממהלך פיטורים רוחבי בחברה כולה, במסגרתו מפוטרים כ-470 עובדים מתוך 2700 עובדי החברה, תצומצם מצבת כח האדם בשלוחה הישראלית בכ-20% - זאת מתוך 165 העובדים בישראל, כך לפי IVC.

פחות משבוע: המועד לסגירת עסקת המכירה של טאואר מתקרב
עסקה בשווי 485 מיליון דולר: תאגיד אמריקאי השלים את רכישת השליטה ב-SciPlay
פרשנות | לחברת הנדל"ן שהתחפשה לחברת הייטק מעולם לא היה מודל עסקי שעובד

השלוחה הישראלית של ראפיד 7 הוקמה ב2021, זאת בעקבות רכישת חברת Alcide - חברה ישראלית שפיתחה פלטפורמה לאבטחת ענן מבוססת קוברנטס (Kubernetes). 

בחודש מרץ האחרון רכשה ראפיד7 את חברת מינרווה הישראלית בסכום של 38 מיליון דולר, המייצרת פתרונות סייבר לתחנות קצה, ובכך המשיכה להרחיב את הפעילות המקומית שלה. 

במכתב פתוח שפרסם מנכ״ל החברה, קורי תומאס, הוא מנה את הסיבות שהובילו להחלטה, ביניהן הרצון למזער את הנזקים שנוצרו עקב חוסר היכולת של החברה להסתגל במהירות המתאימה למשבר בתעשייה. לדבריו, ארגון מחדש של החברה, הכולל בתוכו את צמצום כוח העבודה, יעזור לצמיחת החברה ולהצלחתה בטווח הארוך. ״זה יגדיל את היכולת שלנו להשקיע היכן שהלקוחות צריכים את זה, ויעניק לנו את הגמישות בטיפוח חדשנות ובשיפור תהליכים מתמיד.״

מקור המעורה בפרטים אמר לגלובס כי ״הפיטורים בארץ מתרחשים כחלק מהגל העולמי אבל היה ניסיון להימנע מכך, וזה מגיע יחסית באיחור.״ עוד אמר כי ״מניית החברה בירידה כבר תקופה ארוכה.״

מקור נוסף אמר לגלובס כי ״החלטה זו היא נגזרת של מציאות הכלכלית.״ 

נכון להיום, מחיר מניית החברה עומד על 39.79 דולר, ושוויה מוערך ב2.4 מיליארד דולר.