תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

איך נהפך מתחם העיצוב דיסיטי למתחם עם מועדון המעצבים הגדול בישראל

תוך פחות משנתיים מפתיחת מתחם העיצוב דיסיטי, הפך מועדון האדריכלים והמעצבים למועדון הגדול בישראל בתחום זה

צילום: פיטרו הכט
צילום: פיטרו הכט

הכתבה מטעם מתחם העיצוב דיסיטי

דיסיטי אשר הוקמה כמרכז עיצוב המאגד את כל מותגי העיצוב לבית הפכה להיות הבית של המעצבים והאדריכלים עם מועדון יוקרה, טיסות לחו"ל, קורסי העשרה כך שלמעשה היא מהווה בית אחד גדול לכל צרכי המעצבים בישראל, מועדון הדיזיינרס כבר כיום מונה למעלה מ-1,000 חברים אשר רוכשים במתחם העיצוב באופן תדיר. איד היתרונות העצומים הם שקיימות הטבות יחודיות רק ללקוחות שהאדריכל או המעצב שלהם חבר במועדון הדיזיינרס מכיוון שפעמים רבות המועדון מסבסד הטבות במתחם לחברים שבו ולקוחותיהם.

מה שמדהים זה, שדווקא במתחם עיצוב צמח מועדון עצום וזאת אודות לעובדה שהמעצבים שואפים להיות חלק ממשפחה מקצועית גדולה מצד אחד ומצד שני הכל מנוהל באפליקציה מתקדמת ומתגמלת ובכלל זה כלל ההטבות מופיעות באופן דיגיטלי לנוחיות האדריכלים והמעצבים.

כששאלנו את אביגיל ישי, אדריכלית שחברה במועדון, מה הערך המוסף שיש לך במועדון הדיזיינרס בהשוואה למועדונים אחרים היא ציינה שלא ההטבות הן אלו שגורמות לה להיות חלק ממשפחת המעצבים הגדולה בישראל אלא דוקא העובדה שהמועדון מציע קורסי מקצועיים ובכלל זה השתתפות בקורסי העשרה בזום עם מעצבים בינלאומיים תחום שמקדם כל אדריכל או מעצב לליגה של חו"ל.

הדיסיטי שממוקם במעלה אדומים עם למעלה מ-200 מותגי עיצוב במתחם אחד נחשב למרכז העיצוב הגדול ביותר במזרח התיכון. תוך כשנה למעלה מ-3,000 דירות שנבנות באזור ירושלים יגיעו לבצע את בחירות הפריטים לבית שלהם כדוגמת ריצוף מטבחים שיש דלתות וכד'.

כששאלנו את מר נדב ווילנסקי מנהל פרויקטים באזור ירושלים מדוע בחר את הספקים רק מתוך מרכז העיצוב דיסיטי הוא הסביר שזאת הפעם הראשונה שיש יכולת ליזמים לתת ללקוח חווית קנייה בלי צורך להתרוצץ ברחבי העיר ולפזר את הספקים בכמה מוקדים, תהליך שמתיש את הלקוח.

רונית אלמליח שבונה את הבית הפרטי שלה בחולון בחרה גם היא לנסוע את הנסיעה שאורכת כשעה אך הסבירה שהנוחות החנייה והמבצעים שיש דוקא במתחם הדיסיטי הם אלו שגרמו לה לרכז שם את הקניות. בסוף היתרונות גוברים על המרחק של כשעה מהמרכז, שאף שם מציאת חנייה יכולה להיות אטרקצייה וחוויה לא נעימה לעומת הדיסיטי שקיימת בו חניה בשפע.

דיסיטי מזמן כבר לא איפה שהתחילה ומאגדת בתוכה מבחר עצום של מותגים בתחום עיצוב הבית מהמותגים היקרים ועד המותגים הזולים, בנוסף קיים חלל משרדים למעצבים, משרדי רשם המקרקעין, מלון לאדריכלים ולקוחות וכן קורסים ופעילויות למעצבים ולקוחות.

הדיסיטי בהחלט מאתגר את מרכזי העיצוב באיטלייה ולאט לאט נהפך למוביל בתחום העיצוב תוך שהוא משלב קניות ותוכן שאנשים מתחום העיצוב מרחבי העולם אשר באים ללמוד על עולם חדש שנפתח בישראל בתחום העיצוב.