מניית חלל תקשורת זינקה ב-25% במסחר. זו הסיבה

עפ"י הדיווחים, חלל תקשורת קיבלה הצעה חדשה להסדר חוב מחברת התקשורת ההונגרית 4iG • עפ"י המתווה שהוצע, 4iG תשקיע בחלל תקשורת 148 מיליון דולר לפירעון 3 סדרות האג"ח של החברה

לוויין עמוס 17 של חלל תקשורת / צילום: יח''צ
לוויין עמוס 17 של חלל תקשורת / צילום: יח''צ

חברת חלל תקשורת  דיווחה היום כי קיבלה הצעה מחברת התקשורת ההונגרית 4iG, המחזיקה בחברה בשיעור של 20%, הכוללת מתווה לתוכנית הסדר חוב עם מחזיקי האג"ח. ההצעה מגיעה על רקע מגעים שמקיימת החברה עם הנאמנים והנציגויות לסדרות אגרות החוב טז', יז' ו- יח' שהנפיקה, וזאת לטובת גיבוש הסדר חוב. החברה אף הגישה מטעמה מתווה להסדר חוב לבית המשפט המחוזי בתל אביב.

עסקה שנסגרה בעת שמירה בעוטף: מכירת קרטיהיל מזניקה את אלרון 
סדקים בין נושי חנן מור: דיסקונט והפניקס מבקרים את צעדי לאומי 

לפי ההצעה, חברת 4iG תזרים לחלל תקשורת 148 מיליון דולר, אשר ישמשו יחד עם חלק מהמזומן הקיים בחברה לפירעון מלא של שלושת סדרות אגרות החוב של החברה. 130 מיליון דולר יוזרמו לחברה על-ידי 4iG, בתנאים שיוסכמו בינה לבין החברה, ו-18 מיליון דולר יוזרמו לחברה על-ידי משקיע שהינו צד שלישי, בתמורה להקצאה של 51% מהון המניות המונפק והנפרע ומזכויות ההצבעה בחברה על בסיס דילול מלא. בהתאם להצעה הפירעון המלא של אגרות החוב יסתכם לסך 225 מיליון דולר - 24.5 מיליון דולר, 162.8 מיליון דולר ו-37.7 מיליון דולר לאגרות חוב יז', טז' ו-יח', בהתאמה.

בנוסף, מטעם החברה הבהירו כי: "דירקטוריון החברה טרם דן במתווה המפורט לעיל והשלמתו כפופה לגיבוש נוסח הסדר חוב מפורט שטרם סוכם בין הצדדים, לרבות התקיימותם של התנאים המתלים המפורטים לעיל, ובכללם קבלת אישורם של גורמים רגולטוריים וצדדים שלישיים, לרבות בית המשפט ומחזיקי אגרות החוב, אשר מטבע הדברים אינם בשליטת החברה. בהתאם, אין כל וודאות שהמתווה לעיל יושלם וכן יתכן ויושלם בתנאים שונים מאלה המתוארים לעיל".