תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

העבירו את זה הלאה: מטרנה משיקה שירות חדש המאפשר מסירת מוצרי תינוקות בין הורים בפלטפורמה דיגיטלית

מטרנה בשיתוף הסטארט-אפ ג'אמה משיקים שירות המתבסס על טכנולוגיית 'מפת חופשת הלידה' של החברה, אשר מציע להורים להעביר מוצרים שכבר אינם בשימוש על ידם להורים אחרים בסביבתם • בחברה אומרים כי השירות רלוונטי מתמיד בימים מתוחים אלו - ומאפשר לאימהות הנמצאות רחוק מהבית להכיר, לסייע ולתמוך זו בזו

מפת האימהות של מטרנה וג'אמה ממפה את כל האימהות שנמצאות באותו סטטוס ובקרבת מקום / צילום: shutterstock
מפת האימהות של מטרנה וג'אמה ממפה את כל האימהות שנמצאות באותו סטטוס ובקרבת מקום / צילום: shutterstock

הכתבה מטעם מטרנה

לפני כשנה, מטרנה, כשותפה ותיקה של ההורים בתזונת התינוקות והילדים, השיקה את 'מפת האימהות של מטרנה' בשיתוף הסטארט-אפ ג'אמה (jama). במסגרת זו חיברה החברה בין עשרות אימהות בחופשת לידה על בסיס מיקום, תחומי עניין, גיל התינוק/ת ועוד, באמצעות פלטפורמה דיגיטלית ייעודית. מתוך מטרה לייצר לאותן אימהות חוויה שיתופית ולסייע להן לעבור את חופשת הלידה בנחת וביחד.

הפלטפורמה מחברת בין אימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, תחילה בדיגיטל ובשאיפה למפגשים פיזיים ושיתופיים. מלבד זאת, ניתן לקבל בה ייעוץ מקצועי של יועצות תזונה מומחיות לתינוקות וילדים, בצ'אט ובטלפון בכל שעות היום.

כעת, משיקה מטרנה תוספת לשירות המדובר במסגרתה אפשר יהיה גם להעביר מוצרים של תינוקות בין אימהות - בין מי שאינה זקוקה להן יותר לכאלו שמחפשות ומעוניינות באותן הפריטים. כל זאת בשימוש של טכנולוגיית המפה. באופן שכזה, שני הצדדים מרוויחים - מי שמוסרת את המוצרים שכבר אינה צריכה ומי שמקבלת אותם לשימוש נחוץ עם תינוק בבית.

בחברת מטרנה מציינים כי בימים אלו בהם אלפי מפונים מעבירים את ימי המלחמה הרחק מהבית בבתי מלון הפזורים ברחבי הארץ, השימוש באפליקציה רלוונטי ומתבקש מתמיד. אימהות שנמצאות רחוק מהבית ומהקהילה יוכלו להכיר אימהות נוספות, לתמוך ולהיתמך, ומעבר לכך - לעזור זו לזו על ידי השלמת ציוד והעברת מוצרים החשובים לגידול התינוקות מהאחת לשנייה.

השירות פועל בצורה פשוטה: ניתן לבחור את הקטגוריה הרלוונטית - הלבשה, עגלות, מיטות, צעצועים וכו', לצרף תמונה, להוסיף תיאור, כתובת ולהעלות את המוצר למערכת. הורים שמחפשים מוצרים, יכולים להיכנס למפה אשר נפתחת לפי אזור מגוריהם, לצפות בכל המוצרים שהועלו וליצור קשר עם מי שהעלה אותם.

מלבד החיסכון הכלכלי הטמון בשירות של הפחתת רכישות מוצרים חדשים, והפן החברתי של מפגשים בין הורים המתגוררים באותה סביבה, השירות גם מועיל לכדור הארץ - שכן, לדברי אנשי החברה, הוא מציע שימוש במוצרים מקיימים המפחיתים את טביעת הרגל הפחמנית.

"מטרנה שמה לה למטרה לפעול לטובת האימהות בכל דרך, ופועלת ליישום מטרה זו גם באמצעות חיבורים משמעותיים לפלטפורמות טכנולוגיה חדשניות קטנות ומתפתחות השותפות לאותו חזון. כך באמצעות שימושים וחיבורים ייחודיים אלו אנו מייצרים ערך מוסף לקהילת האימהות בארץ, מאגדים אותן יחד סביב הזהות האימהית, ומעניקים מענה מיטבי ועוטף לצרכיה של האם במסע ההורות", אומרים בחברה לסיכום.