חברת הסייבר Wiz רוכשת חברה ישראלית ב-350 מיליון דולר

וויז רוכשת את חברת הסייבר הישראלית ג׳ים סקיורטי • החברה הנרכשת פועלת בתחום אבטחת הענן, באותה זירה של וויז, ולפי מקורבים לחברה, הטכנולוגיה של ג'ים תוטמע בתוך הפלטפורמה של וויז

אסף רפפורט, מנכ''ל ומייסד שותף Wiz / צילום: עומר הכהן
אסף רפפורט, מנכ''ל ומייסד שותף Wiz / צילום: עומר הכהן

וויז רוכשת את חברת הסייבר הישראלית ג'ים סקיורטי. לפי גורמים המקורבים לחברה, סכום הרכישה עומד על כ־350 מיליון דולר שישולמו במזומן.

סנונית ראשונה: באיחוד האירופי אישרו רגולציה על בינה מלאכותית
האם התשובה הישראלית לסרטונים של OpenAI תעמוד במבחן המסחרי?
דיווח: WIZ מנהלת מגעים לגיוס לפי שווי של למעלה מ-10 מיליארד דולר

ג'ים סקיורטי הוקמה בשנת 2022, ע״י שלושה יוצאי יחידת 8200, אריה זילברשטיין שמכהן כמנכל החברה, רון קוניגסברג ואופיר ברוקנר. בספטמבר האחרון פורסם כי החברה גייסה 23 מיליון דולר, זאת בסבב A.

ג'ים סקיורטי פועלת בתחום אבטחת הענן, באותה זירה של וויז, ולפי מקורבים לחברה, הטכנולוגיה של ג'ים תוטמע בתוך הפלטפורמה של וויז, זאת כאשר כל עובדי ג'ים סקיורטי יעברו גם הם לחברה הרוכשת. ג'ים סקיורטי מעסיקה כ-70 עובדים בישראל ובארה״ב. 

מ Wiz נמסר בתגובה: "זוהי תקופה מרגשת עבור Wiz. למרות שאיננו יכולים לדון בתהליכים ספציפיים עד שהם יסתיימו באופן רשמי, החברה נמצאת בנקודת זמן ייחודית לבחון מיזוגים ורכישות שירחיבו את הצעת הערך הטכנולוגית שלנו ללקוחות. עם 900 מיליון דולר במזומן, 350 מיליון דולר ב-ARR, ויותר מ-40% מחברות Fortune 100 כלקוחות, Wiz בולטת כשחקנית משמעותית בתעשיית הסייבר העולמית".

עוד מסרה החברה כי ״אנחנו בוחנים באופן קבוע הזדמנויות שלא רק מאיצות את הצמיחה שלנו אלא גם מתאימות לתוכניות גיוס העובדים השאפתניות שלנו".