רשת מכבי אסתטיקה משנה מודל פעילות ומקימה רשת שותפים בפריסה ארצית

במסגרת המהלך תעניק הרשת שירותים אסתטיים באמצעות מרכזים רפואיים, מרפאות וקליניקות פרטיות, במקביל למודל הקודם במסגרתו השירותים הוענקו בחמשת המרכזים הרפואיים של הקופה

מימין: אלי פסח, ד''ר להבית אקרמן וטוני כהן / צילום: אוראל עזרא
מימין: אלי פסח, ד''ר להבית אקרמן וטוני כהן / צילום: אוראל עזרא

רשת מכבי אסתטיקה במהלך התרחבות ושינוי מודל פעילות: מקימה רשת שותפים בפריסה ארצית. במסגרת המהלך תעניק הרשת שירותים אסתטיים באמצעות מרכזים רפואיים, מרפאות וקליניקות פרטיות, במקביל למודל הקודם במסגרתו השירותים הוענקו בחמשת המרכזים הרפואיים של הקופה. 

ניתוח | סימני השאלה סביב קבוצת הוואטסאפ שפתח ניר ברקת
הקרב על סידור המדפים בסופר: השינוי ברגולציה שמקדמת רשות התחרות

ד"ר להבית אקרמן, שלה שני סניפים - בנווה סביון ובהרצליה פיתוח, היא רופאת העור הראשונה שהתקשרה בהסכם עם הקופה, ותעניק שירותים למבוטחי מכבי, במקביל לחמשת סניפי מכבי אסתטיקה הממוקמים בתל אביב, ברעננה, בראשון לציון, בחיפה ובאשדוד. רשת השותפים תפעל כאמור לצד סניפי הפרימיום של מכבי אסתטיקה בניהולה של ד"ר מוניקה אלמן.

"מכבי אסתטיקה תרחיב בשנת 2024 את מספר המרפאות במסגרתן תציע שירותים אסתטיים מגוונים ללקוחותיה", אמרה טוני כהן, מנכ"לית מכבי אסתטיקה, והוסיפה "מטרת המהלך היא להנגיש לכ-2.5 מיליון חברי מכבי שרותי בריאות את הקירבה הפיזית למרפאות מחד ואת עולמות האסתטיקה מאידך".

אלי פסח, סמנכ"ל הכספים ומנהל מכבי אסתטיקה, הוסיף כי "הצטרפותה של ד"ר אקרמן לרשת השותפים היא צעד חשוב לחיזוק המותג. לאחר שרכשנו את מרפאות הפרימיום של ד"ר אלמן, המציעות טיפולים אסתטיים משולבים עם מכשור טכנולוגי מהמתקדמים בארץ, אנו פועלים להנגיש שירותים אילה למבוטחינו בכל תחום ובפריסה ארצית".

"האסתטיקה הפכה לנחלת הכלל, ואינה נחלתם של עשירים בלבד", ציינה גם ד"ר אקרמן.