לראשונה: מונתה מנכ"לית למרכז השלטון המקומי

לירון דורון-לוי מונתה למנכ"לית מרכז השלטון המקומי ותהפוך לאישה הראשונה שמכהנת בתפקיד הבכיר • דורון-לוי תיכנס לנעליו של שלמה דולברג, שהודיעה על פרישה לאחר מעל לעשור

לירון דורון-לוי, מנכ''לית מרכז השלטון המקומי הנכנסת / צילום: שמרית מאור
לירון דורון-לוי, מנכ''לית מרכז השלטון המקומי הנכנסת / צילום: שמרית מאור

לירון דורון-לוי (44) מונתה למנכ"לית מרכז השלטון המקומי ותהפוך לאישה הראשונה אי-פעם שמכהנת בתפקיד הבכיר. דורון-לוי תחליף בתפקידה את המנכ"ל היוצא, שלמה דולברג, שהודיע על פרישתו לאחר 14 שנים בתפקיד. 

מאות שקלים בשנה למשק בית: הארנונה צפויה להתייקר ב־2025 ביותר מ־5%

"מדובר בתפקיד משמעותי ובעל אחריות גדולה עבורי, במיוחד בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים כמדינה", ציינה דורון-לוי. "עומדים לפנינו אתגרים רבים בתקופה המורכבת הזו, ואין לי ספק שנוכל להוביל את השלטון המקומי לשיאים חדשים, לקדם את פעילות הרשויות המקומיות בכל התחומים ולפעול מול גורמי הממשלה כדי להעביר את הסמכויות הנדרשות עבורן".

דורון-לוי החלה את דרכה במגזר העסקי בתפקידי ניהול שונים ולאחר מכן הצטרפה למרכז השלטון המקומי למספר תפקידים, ביניהם ראש מטה מרכז השלטון המקומי וסמנכ"לית אסטרטגיה וממשל. במהלך השנתיים וחצי האחרונות שימשה כמשנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי, ובמסגרת תפקידה ניהלה את מערכי החירום של השלטון המקומי ושל הרשויות המקומיות במהלך מלחמת "חרבות ברזל" ומשבר הקורונה.

בנוסף לתפקידה, דורון-לוי הקימה חברות-בנות עבור מרכז השלטון המקומי, הובילה שיתופי-פעולה עם חברות עסקיות ומשרדי ממשלה ובין השאר ניהלה פרויקטים אסטרטגיים רוחביים.