אבי מאיר, מנכ"ל ומייסד-שותף של פלטפורמת ניהול הנסיעות העסקיות טרוולפרק, יצא בהאשמות חריפות נגד המתחרה העיקרית שלו בשוק - חברת נאבן.
בפוסט שפרסם בחשבון הלינקדאין שלו, חשף מאיר מייל ששלח עובד לשעבר של טרוולפרק, המועסק כיום בנאבן, ללקוחות החברה. לטענת מאיר, המייל מהווה ראיה לשימוש לא חוקי במידע פנימי של טרוולפרק.
● פורטינט רוכשת את פרפסשן פוינט בכ-200 מיליון דולר
● אפל משיקה את השימוש ב-ChatGPT במערכת ההפעלה שלה. איך זה יעבוד?
● בלעדי | התפקיד החדש של מנכ"לית מטא ישראל, עדי סופר-תאני
בעקבות המקרה הודיע המנכ"ל כי החברה כבר נקטה צעדים משפטיים, וכי המשטרה צפויה להיות מעורבת בחקירת האירוע.
במייל שפורסם, נראה כי אותו עובד מנסה לשכנע לקוחות של טרוולפרק לעבור לפלטפורמה של נאבן. הוא טוען במייל כי 240 לקוחות, בהם חברות בולטות כמו Adyen ,Bolt ו-Glovo, כבר עשו את המעבר.
עוד במסגרת המייל הוא מפרט שורה של טענות נגד השירות של טרוולפרק, כולל בעיות במלאי חדרי מלון, זמני תגובה ארוכים של שירות הלקוחות ומבנה תמחור מורכב.
כמו כן נכתב כי נאבן מציעה פתרון מקיף יותר לניהול נסיעות עסקיות, גישה למלאי גלובלי רחב יותר ושירות לקוחות מהיר יותר. בנוסף מציע אותו עובד פגישה קצרה בת 30 דקות להדגמת היתרונות של נאבן.
פלטפורמה לניהול נסיעות
טרוולפרק, שהוקמה ב-2015, היא חברת תוכנה המספקת את שירותיה במודל SaaS (תוכנה כשירות), המאפשר ללקוחות להשתמש בתוכנה דרך הענן בתשלום מנוי חודשי או שנתי. החברה מציעה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לניהול נסיעות עסקיות, המיועדת בעיקר לחברות קטנות ובינוניות.
החברה מעסיקה כ-1,350 עובדים וגייסה עד כה 512.5 מיליון דולר ב-6 סבבי גיוס, כך לפי נתוני IVC. בין משקיעיה ניתן למנות את סופטבנק, טרגט גלובל ו-LocalGlobe, כמו גם משקיעי אנג'ל דוגמת יורי מילנר ואריה מרגי.
נאבן הוקמה גם היא ב-2015, והיא מפתחת פתרון תוכנה לניהול נסיעות והוצאות עסקיות, המיועד לארגונים בכל הגדלים. עד כה גייסה החברה כ-1.2 מיליארד דולר, ובין המשקיעים שלה נמנןץ ענקיות דוגמת אנדריסן הורוביץ, זאב ונצ'רס, Group 11 ולייטספייד וכן משקיעים פרטיים דוגמת אלעד גיל ודן רוס. כיום החברה מעסיקה כ-3,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 130 בישראל, כך לפי נתוני IVC.
"תחרות שמבוססת על שקרים"
אבי מאיר מסר לגלובס כי "אין לי בעיה עם תחרות. התחרות עצמה היא הוגנת ומבוססת על מוצר יותר טוב ומחיר יותר טוב. זה גורם לנו כחברה וכמוצר להשתפר. אבל מה שאני חושב שאנחנו צריכים להתנער ממנו כתעשייה זאת תחרות שהיא לא הוגנת, שמבוססת על שקרים או אולי אפילו עבירות פליליות. זאת תחרות שאנחנו צריכים לא לקבל".
מחברת נאבן טרם התקבלה תגובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.