"זה מה שקורה בביג גלילות עכשיו! לא להתקרב, אי-אפשר לצאת מהחניון, כבר הזמינו משטרה שתציל את המצב" - כך הזהיר גולש בפייסבוק ביום שישי האחרון, יממה לאחר פתיחת מתחם BIG FASHION גלילות.
יותר מ-150 אלף איש ביקרו במתחם במהלך סוף השבוע - 70 אלף מתוכם רק ביום שבת, אבל למרות הדוחק, הפקקים בכניסה וביציאה ובעיות החניה - בחנויות דיווחו על פדיונות שיא. לפי ביג מרכזי קניות, מדובר בפתיחה הטובה ביותר למתחם קניות בישראל עד היום, וחנויות האופנה במתחם רשמו שיאי כניסות ומכירות. לפי נתונים ראשוניים, מסתמן כי ממוצע הפדיון למ"ר עמד על 150-200 שקל למ"ר בכל אחד מהימים.
● ההסדרה בנמלים יוצאת לדרך: מה יהיו כללי המשחק החדשים?
● החגיגה וההימור - כמה מבקרים ביג פאשן גלילות צריך בחודש?
בחנות לגו שנפתחה במתחם ביקרו יותר מ-3,000 לקוחות, לחנות אדידס נכנסו למעלה מ-10 אלף לקוחות. כ-70% מהחנויות במתחם היו פתוחות בשבת. בין החנויות שלא עובדות בשבת ניתן למנות את חנות הדגל של זארה וכן את חנות גולף. המסעדות ובתי הקפה רשמו תפוסה מלאה לאורך כל סוף השבוע ודיווחו כי כל המנות במסעדות נגמרו.
בשבת בצהריים בסביבות השעה 14:00 יצאה הודעה מטעם ביג כי המתחם נמצא בתפוסה מלאה, ועל כן מומלץ להגיע בהמשך השבוע.
חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, ציין כי "במהלך סוף השבוע מתחם ביג פאשן גלילות רשם שיאי מבקרים ופידיונות, ולאור כמות המבקרים הרבה נאלצנו להוציא הודעה כי המתחם בתפוסה מלאה, כבישי הגישה עמוסים, ואנו ממליצים להגיע בהמשך השבוע. מדובר בפתיחה הטובה ביותר עד היום בישראל למתחם קניות, ואנו בטוחים כי במקום ישנה את כללי המשחק בישראל".
עוד הוסיף גאליס בנוגע לעומסים ולעיכובים ביציאות מהחניון, כי הנושא מטופל, וכי בקבוצה מאמינים שמדובר באירוע חד-פעמי שנבע מהסתערות הגדולה.
השקעה של למעלה מ-2.7 מיליארד שקל
ביג פאשן גלילות נפתח ביום חמישי האחרון אחרי דחייה של ארבעה חודשים ובהשקעה של למעלה מ-2.7 מיליארד שקל. המתחם משתרע על שטח כולל של כ-44 דונם ומכיל כ-43,000 מ"ר מסחר, מערכת חניונים ושטחי שירות בשטח של כ-169,000 מ"ר עם כ-4,000 מקומות חניה, לצד מגדל משרדים שיכלול 43 קומות וכ-75 אלף מ"ר של משרדים.
המתחם החדש בנוי כמרחב של רחובות פתוחים, הכוללים שדרות אופנה עם עשרות חנויות דגל של מותגי יוקרה ישראליים ובינלאומיים. למעלה מ-160 חנויות דגל של מותגים בינלאומיים וישראליים נפתחו במתחם, ובהן החנות הגדולה ביותר של זארה בישראל המתפרסת על פני 4,800 מ"ר וחנות ראשונה בארץ של OYSHO.
בנוסף, קבוצת פקטורי 54 של קבוצת אירני פתחה במתחם 12 חנויות מותגים שמתפרסות על פני 4,500 מ"ר, בהיקף השקעה של כ-65 מיליון שקל, ביניהן חנות FACTORY 54 לנשים ולגברים, חנויות דגל של המותגים הבינלאומיים קלווין קליין, טומי היפליגר, פולו ראלף לורן, LACOSTE, דיזל, לולולמון וכן חנות דגל חדשה של THE NORTH FACE בשטח של 350 מ"ר. במהלך מרץ צפויות להיפתח במתחם חנויות נוספות, בהן FACTORY 54 BEAUTY וכן סניף חדש של רשת בתי הקפה FACTORY 54 CAFÉ, ובהמשך תיפתח לראשונה חנות דגל של המותג BALR.
במתחם נפתחה גם חנות דגל של רנואר המשתרעת על פני כ-1,000 מ"ר בשתי קומות בהשקעה של כ-10 מיליון שקל, חנות דגל של אדידס בגודל של 800 מ"ר בשתי קומות וחנות קסטרו בגודל 550 מ"ר.
במתחם יש גם למעלה מ-5,000 מ"ר של מסעדות, ביניהן שייק שאק, אהרוניס צ'יקן, מיטבר בורגר, פיצה הר סיני, גרנד קפה טורקיז, ג'ירף וקאפרי; לצד רשתות קפה מוכרות וברים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.