הכתבה מטעם Triola
בעידן שבו חוויית המשתמש הפכה לאחד הגורמים המרכזיים להצלחת מוצרים דיגיטליים, Triolla מתבלטת כאחת החברות המובילות את מהפכת ה-Product Design בישראל. Triolla מציבה סטנדרט חדש בשוק המקומי ומספקת מענה הוליסטי לצרכים המורכבים של חברות טכנולוגיה, סטארט-אפים וארגונים גדולים, עם שילוב ייחודי של עיצוב, פיתוח והתמחות מקצועית בעולמות הסייבר, מדיקל, פינטק ומערכות מורכבות. וכל זה תחת קורת גג אחת.
מומחיות ורטיקלית: היתרון המובהק של Triolla
בעולמות מורכבים כמו סייבר, פינטק ומדיקל, אין זמן לטעויות ואין מקום לפערי ידע. כאן בדיוק טמון היתרון התחרותי של Triolla. הניסיון המעשי שצברה Triolla בעיצוב עשרות מערכות SaaS מורכבות, מאפשר למעצבים לדלג על שלב הלמידה ולהתחיל לעבוד מהרגע הראשון. לכל המעצבים ומאפיינים הבנה עמוקה של התחום הוורטיקלי, דוברים את השפה המקצועית ומכירים את האתגרים הייחודיים למשתמשים. התוצאה: תהליך מהיר ויעיל יותר, ומוצר סופי מדויק ואיכותי שפוגע בול במטרה.
65 מומחי מוצר בחברה אחת
עם נבחרת של 65 מעצבי מוצר ומומחי UX, ל-Triolla יש עוצמה וגמישות שאין להן תחרות בשוק הישראלי. מאגר טאלנטים כה גדול מאפשר להרכיב לכל לקוח את צוות החלומות המדויק עבורו. כזה המשלב התמחות ורטיקלית עמוקה עם חשיבה עיצובית פורצת דרך. הסינרגיה הזו, בין היקף הכישרון למיקוד המקצועי, היא המפתח ליצירת מוצרים מעולים שמתחרים בהצלחה בזירה הגלובלית.

צילום: אסף בר-אור
Triolla נולדה מתוך איחוד אסטרטגי של שלוש חברות מובילות: פיטנגו UX, החברה הגדולה בארץ בעיצוב חוויית משתמש בהייטק; טריאולה, חברת פיתוח תוכנה סופר מקצועית שחתומה על פיתוח והשקה של פלטפורמות מדהימות וחלוצה בעולמות ה-AI; ופיטנגו אקדמי, שהכשירה דורות של מעצבי UX/UI ומנהלי מוצר. האיחוד הזה יצר בית-פיתוח מוצרים ייחודי, שמלווה את הלקוח משלב הרעיון הראשוני, דרך עיצוב ופיתוח, ועד השקת המוצר והכשרת צוותים.
"אנחנו רואים את עצמנו כשותפים אמיתיים לדרך של הלקוח", מסביר יובל בר-אור, מנכ"ל Triolla. "היכולת שלנו להציע שירותי עיצוב מוצר ופיתוח טכנולוגי מאפשרת לנו להוביל תהליכים מורכבים ולספק ערך מוסף אמיתי, במיוחד בשוק תחרותי ודינמי כמו שלנו"/
רכישת Triolla על ידי SQlink - הבעת אמון בשוק ובחברה
אחד הסימנים הבולטים לערך שמביאה Triolla לשוק הוא רכישתה על ידי קבוצת SQlink, בעסקה שהוערכה בכ-20 מיליון שקלים. SQlink, מהחברות המובילות בישראל בתחום הפיתוח והייעוץ הטכנולוגי, זיהתה את הפוטנציאל האדיר שבשילוב בין עיצוב, פיתוח והכשרה - והחליטה להשקיע דווקא ב-Triolla.
"הרכישה הזו מדגישה את הצורך ההולך וגדל בשירותים הוליסטיים, שמתחילים בקונספט ומסתיימים בהשקה מוצלחת", מדגיש יובל בר-אור. "SQlink ראו בנו שותף אסטרטגי שמסוגל להוביל תהליכי חדשנות אמיתיים עבור לקוחותיהם, וזה מבחינתנו הבעת אמון גדולה. לא רק בנו, אלא גם בשוק הישראלי כולו".

צילום: אסף בר-אור
מהפכת ה-Product Design: לאן הולכים מכאן?
Triolla ממשיכה להוביל את מהפכת ה-Product Design בישראל, עם דגש על חדשנות, מצוינות ושירות אישי. החברה מלווה עשרות סטארט-אפים, חברות טכנולוגיה וארגונים גדולים, ומספקת להם פתרונות מקצה לקצה. החל מהגדרת החזון, דרך עיצוב ופיתוח, ועד הכשרת הצוותים והטמעת המוצר בשוק.
"אנחנו מאמינים שהעתיד שייך לחברות שמבינות את החשיבות של חוויית משתמש, עיצוב איכותי ופיתוח טכנולוגי מתקדם - והכל תחת קורת גג אחת", אומר אסף בר-אור. "Triolla ערוכה להוביל את השוק גם בשנים הבאות, עם צוותים מגוונים, טכנולוגיות מתקדמות וחשיבה מחוץ לקופסה".
שורה תחתונה: Triolla מסמנת את הדרך לעתיד של עיצוב ופיתוח מוצר בישראל. עם איחוד כוחות ייחודי, מיתוג מחדש שמתחבר לצרכי השוק, והבעת אמון מצד שחקנים מובילים כמו SQlink, החברה מציבה רף חדש של מקצועיות, חדשנות ושותפות אמיתית ללקוחותיה. מהפכת ה-Product Design כבר כאן ו-Triolla נמצאת בחזית.
הכתבה מטעם Triola