מאות מבכירי ענף השיווק, הפרסום והדיגיטל הגיעו לכנס MAD בסטוקו בתל אביב, שעמד השנה בסימן המשמעויות של "להיות מותג שפועל בישראל".
● למדד המותגים המלא לשנת 2025
באירוע נחשף מדד המותגים של גלובס לשנת 2025, והוכרזה הפרסומת האהובה והזכורה ביותר בעשור האחרון, על פי מדד גיאוקרטוגרפיה וגלובס. בנוסף הושק לראשונה מדד מיתוג המעסיק של העיתון, עם סיוע משעשע מברקוני, וכן הוכרזו המותגים הישראליים ביותר.
היין שהוגש הוא מיקב פלם, פרי חקלאות ישראלית ביקב משפחתי בהרי יהודה, וכן הוגש וויסקי מסדרת 'סינגל בארי' ממזקקת מילק אנד האני - שעליו דיברו חיים ילין ותומר גורן בפאנל מיוחד בכנס.
ביציאה חולקו גרביים שיוצרו במפעל המשפחתי של יוסוף ומוסטפא חג'וג', בכפר כאוכב, שיתוף פעולה יהודי-ערבי בגליל, לאריגת גרבי איכות; וכן פרחים שנארזו במשק "בן צבי" ממושב נתיב העשרה בעוטף עזה.

יגאל ברקת וצוות בנק הפועלים / צילום: תמר מצפי

דרור בהט ורמי יהודיחה / צילום: תמר מצפי

חיים ילין והוויסקי של ''סינגל בארי'' / צילום: תמר מצפי

טל וקסלר, עדי בן עיון, הילה גבאי וענת קנטרביץ / צילום: תמר מצפי

קינן ממן / צילום: תמר מצפי

רועי כץ / צילום: תמר מצפי

גילי שגיב ועדי ולצר / צילום: תמר מצפי

צילום: תמר מצפי

מנחה הכנס נבו טרבלסי וברקוני / צילום: תמר מצפי

שירי הייסר וישי הורן / צילום: תמר מצפי

ינון קוסטיקה / צילום: תמר מצפי

צור גולן / צילום: תמר מצפי

ירון טיקטין / צילום: תמר מצפי

לירון אברהם ודן עוגן / צילום: תמר מצפי

מוטי אלבז ואבי לאופר / צילום: תמר מצפי

שרון שלו לבצור וסער נעים / צילום: תמר מצפי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.