תשובה ואריסון מכרו 9 יחידות בשבוע בפרוייקט הילטון מלכת שבא באילת

יצחק תשובה ותד אריסון, בעלי פרוייקט הילטון מלכת שבא באילת, ניצלו את גל ביקורי תיירים לרגל חגיגות היובל, למסע שיווק אגרסיבי, שהביא בעקבותיו למכירת 9 יחידות בתוך שבוע ימים.

לדברי היזמים, רכש איש עסקים אירופי 5 יחידות סטודיו בפרוייקט, תמורת 1 מיליון דולר. בעקבות הרכישה נותרו למכירה 11 יחידות סטודיו מתוך 36 היחידות, שהוצעו לקהל, מאז החל מסע השיווק לפני כשנה. במקביל, רכש יהודי אמריקני 2 סוויטות, שביקש לחברם ליחידה אחת בת 110 מ"ר, תמורת 0.5 מיליון דולר.

עוד נרכשו במהלך השבוע האחרון: סוויטה גדולה תמורת 278 אלף דולר, על-ידי יהודייה אמריקנית, וסוויטה קטנה יותר תמורת 240 אלף דולר, ע"י איש עסקים ישראלי ממרכז הארץ. סך הכל נמכרו עד היום 71 יחידות מתוך 220 שמוצעות למכירה.

מנכ"ל חברת אמבסדור, שמואל לוי, המשווקת את הפרוייקט, מסר, כי ניתן להצביע על התעניינות ערה של יהודים מחו"ל, ברכישת נכסי יוקרה בישראל בכלל, ובפרוייקט באילת בפרט.

לוי הוסיף, כי רוב הרוכשים עד כה מציעים להילטון לחכור מהם את היחידות בשיטת ליס-בק, שיוצעו כחדרי מלון. בתמורה משותפים החוכרים בהכנסות, בנוסף ליכולתם להשתמש ביחידה לנופש שנתי.

פרוייקט הילטון מלכת שבא כולל 450 חדרים וסוויטות, כאשר מחצית החדרים והסוויטות מוצעים למכירה, כיחידות בבעלות מלאה.

עוד בפרוייקט, אולם קונגרסים בשטח של 600 מ"ר, מרכז מסחרי שיתפרס על שטח של 5,500 מ"ר, 6 מסעדות, מועדון בריאות ובריכת שחייה. פתיחתו צפויה בסוף 99'. המלון ינוהל על-ידי רשת הילטון הבינלאומית.« מאת אביבה קרול « תשובה ואריסון מכרו 9 יחידות בשבוע בפרוייקט הילטון מלכת שבא באילת